Klokkespotting

AE1556E0-C450-4DA3-8485-14AFB0FA6107_zps1laj9dup.jpg

PO med stålbezel ser det ut til.
Gutta kunne ha byttet ut selfie med ws, no?:D
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83, Pippen og frj
Jeg ville kanskje antatt at klokkene var skuespillerenes egne?
Av de få jeg kjenner som valgte karriere i forsvaret er det ingen som bryr seg nevneverdig om klokker, så det går i G-shock eller lignende.
Submariner og Seamaster er jo kjent at er favoritter i Mjk. Trond Bolle brukte sin Sub i Afganisthan.
 
Ankom kl. 01:10 i kveld med SAS sin flight SK7304 fra Chania. En av flyvertinnene ombord hadde en Rolex på armen jeg synes jeg dro kjensel på fra litt avstand bare pga. claspen og hullet den har ved flip locken. Og riktig, nok - hun bar en 16613LB. Vanvittig flott sak som fremstod mer bling enn jeg trodde live. Det er alltid en viss fare for å kommentere fremmende menneskers armbåndsur, men jeg tok en sjanse og sa når hun serverte i nærheten der jeg satt at "Fin klokke du har der". Hun lyste opp og sa hun elsket den og at han hadde kjøpt den ny for 8 år siden. Hun tok uoppfordret av seg sin 16613LB og jeg vippa av 116613LB - så sammenlignet vi de to modellene en kort stund, før hun gjenopptok serveringen.

Artig opplevelse. :) Og vi ble enige om at vi hadde god smak...

rolex-submariner-16613-04.jpg
 
Redigert:
Breitling Avenger på svart gummi observert på ankomst utland (OSL) etter tollkontrollen akkurat nå.
 
Litt rar sak.

Spottet en Patek 5990 på en dame i Oslo sentrum i dag. Jeg er "100%" sikker på at dette var en 5990, men problemet er at skiven var hvit. Denne lages vel ikke med hvit skive, men da er det jo også rart om den skulle være falsk?
 
Litt rar sak.

Spottet en Patek 5990 på en dame i Oslo sentrum i dag. Jeg er "100%" sikker på at dette var en 5990, men problemet er at skiven var hvit. Denne lages vel ikke med hvit skive, men da er det jo også rart om den skulle være falsk?
Nei. Det finnes fakes som ser sånn ut. Eksempel:

7a238a0c9752851361442ee71e813570.image.750x498.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: TubaTom
Litt rar sak.

Spottet en Patek 5990 på en dame i Oslo sentrum i dag. Jeg er "100%" sikker på at dette var en 5990, men problemet er at skiven var hvit. Denne lages vel ikke med hvit skive, men da er det jo også rart om den skulle være falsk?
merkelig, det kan ikke være en 5980?