Dekkes ikke det av studielån??Hvor tror du "de fleste" hoster opp over 400k i rene skolepenger som studiestøtten ikke dekker?
Dekkes ikke det av studielån??Hvor tror du "de fleste" hoster opp over 400k i rene skolepenger som studiestøtten ikke dekker?
Dekkes ikke det av studielån??
Så da jeg takket nei til ingeniør-utdanning med full lønn, så var det kanskje ikke så lurt?Helt korrekt. Alt kan dekkes som studielån hvis ønskelig.
La oss ta et lite eksempel for å rette opp i noen faktafeil her @FaensOldemor
Disse runde og fine tallene kommer fra min egen tid på BI.
Mine 3 år kostet totalt 180 000 kr(30 000 pr semester. Rundet litt opp siden det varierte litt fra semester til semester), og betalingen tok Lånekassen seg av. Etter fullført utdanning blir 40 % av totalt studielån gjort om til stipend. De resterende 60 % betales tilbake.
Skulle jeg gjort det samme i dag hadde det kostet 202 600 kr.
Hvis vi legger til dagens pris for en master innen finans som i dag koster 78 600 kr pr. semester ender totalen på 359 800 kr.
Dette gjelder da for en bachelor innen økonomi og administrasjon toppet med en master i finans. 5 år = 359 800 kr.
Så da jeg takket nei til ingeniør-utdanning med full lønn, så var det kanskje ikke så lurt?
Hvor tror du "de fleste" hoster opp over 400k i rene skolepenger som studiestøtten ikke dekker?
Hvor tror du "de fleste" hoster opp over 400k i rene skolepenger som studiestøtten ikke dekker?
Stilig Jeg kommerPlanerar och budgeterar en restaurang/dinner-klubb i huvudstaden om dagen.
Miljön i lokalen kommer b.la bestå av detta..
Vis vedlegg 65022
Vis vedlegg 65023
Vis vedlegg 65024
Vis vedlegg 65025
Ts julbord i januari kanske
Heia Tomsen, men ser ingen remmer i gummi med "Pirelli" mønster (a´la Chopard Mille Miglia),Det får´n si Tomsen!
Vis vedlegg 65115
Hadde tydeligvis spottebrillene på full styrke