Vis vedlegg 331492
Gratulerer eks-fotballspiller og Sky sports "fotballmener" Micah Richards som den første og eneste i verden som faktisk har kjøpt denne vederstyggeligheten. Et endelig bevis på at det er for penger i og rundt moderne fotball.
Vis vedlegg 331492
Gratulerer eks-fotballspiller og Sky sports "fotballmener" Micah Richards som den første og eneste i verden som faktisk har kjøpt denne vederstyggeligheten. Et endelig bevis på at det er for penger i og rundt moderne fotball.
Fotballspilleren hadde i det minste noe som minnet om håndledd til å bære den....Jesus...
Fotballspilleren hadde i det minste noe som minnet om håndledd til å bære den....Jesus...
Edit: jeg regner med at ironien rundt at han var den første til å kjøpe den var inneforstått
Kjenner ikke til vedkommende men det er jo ganske åpenbart at den ikke er kjøpt for å brukes. I så tilfelle har han null selvinnsikt.Ja, men likevel litt morsomt at en svært velkjent samler, med en av de feteste vintage Rolex-samlingene, har en slik
Kjenner ikke til vedkommende men det er jo ganske åpenbart at den ikke er kjøpt for å brukes. I så tilfelle har han null selvinnsikt.
Hvis man bruker denne kolossen på et snortynt håndledd så har man litt mangel på selvinnsikt i min bok.Om han har «null selvinnsikt» skal jeg ikke si, men han skriver nå at den brukes flittig
Vis vedlegg 331558
Men Max har både helgull og platina Daytona han bruker når han ikke er på jobb.