I spy with my little eye: Issued Omega seamaster 300
nei, Tetra er kvadratisk, dette er noe rektangulært.
Enligt folket på Klocksnack är det en Efva Attling. Han hade tydligen en fyrkantig Certina när han var yngre också så han har nog en förkärlek för det formspråket.nei, Tetra er kvadratisk, dette er noe rektangulært.
Artige tider vi lever i.
Helt sjef.Artige tider vi lever i.
Klokke: 300 000,-
Resten av outfiten: 250,- fra tilbudsstativet på Cubus.
Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch utJeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Enig.Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch ut
Enig. MEN, når du på Granca-fylla tatoverer en stuttkjukk kukk oppi iskjeks sammen med en firkløver så er det lov å kroppsle litt, humre humre.Jeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Aldri sett før, men den sitter på hånden til en ikke ukjent sprangrytter. Åpenbart ikke så opptatt av disse skrutrykkerne.Kompis?
#nocontextnår du på Granca-fylla tatoverer en stuttkjukk kukk oppi iskjeks sammen med en firkløver så er det lov å kroppsle litt
Heftig, dette er ikke noe man ser på måfåAldri sett før, men den sitter på hånden til en ikke ukjent sprangrytter. Åpenbart ikke så opptatt av disse skrutrykkerne.
Aldri sett før, men den sitter på hånden til en ikke ukjent sprangrytter. Åpenbart ikke så opptatt av disse skrutrykkerne.