Klokkespotting

I spy with my little eye: Issued Omega seamaster 300
IMG_2566.png

IMG_2565.png

Spotta en 228239 på egen arm:
IMG_7328.jpeg

Og konfirmajsonsønske til + 1mill fra datra:
IMG_7325.jpeg

Nye FF, fin men ligner litt mye på en Swatch:
IMG_7311.jpeg

Spotta også ei stor gammel klokke:
IMG_7248.jpeg

Ser ut som han er sint på kona som har klokka hans:
IMG_7296.jpeg

Edit: trodde microrotor var eksklusivt, men hos Journe går de får maksi:
IMG_7318.jpeg

Spotta også ukjent merke på Barak:
IMG_7285.jpeg

Redigert:
Jeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch ut (y)

• Liker
Reaksjoner: christoball og Bgo80
Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch ut (y)
Enig.
Jeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Enig. MEN, når du på Granca-fylla tatoverer en stuttkjukk kukk oppi iskjeks sammen med en firkløver så er det lov å kroppsle litt, humre humre.

Aldri sett før, men den sitter på hånden til en ikke ukjent sprangrytter. Åpenbart ikke så opptatt av disse skrutrykkerne.

... eller, muuuligens, at han faktisk bruker dem og enten ikke gidder å skru dem inn igjen eller liker å signalisere at han faktisk bruker dem. Her er farfar i feltritt med stoppeklokke på høyre hånd:

352739_63435eb2ff8edced47d16a3330436cf1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Heftos