@adamskaterDigger produktplassering av Bodum-kanne og Biltema-kork
Lov å spørre hva inskripsjonen på bladet sier (eller spørre om hvem denne knivsmed er)
Ser riktig så stilig ut og sliren bør vel bli eksepsjonell gitt dine reimsnekrerferdigheter!
Hehe, ja produktplasseringen var selvsagt HELT tilsiktet:0)
Ang navn på knivsmed så må jeg være knakandes ærlig og bare inrømme at som den fullstedige novisen jeg er innen knivmaking, så hukser jeg faktisk ikke, hehe.(tror det står "Stenvoll" Siterer bare kompisen min som hjelper meg, og han sier at det er nok den aller beste knivsmeden, og at han ikke lager like mye mer grunnet høy alder (Han sa vel også at han generelt ikke vurderer smeder under 60 år engang, da det tar en mannsalder minst å mestre faget, og man må lære ev egen feil for det er så mange nyanser. Aner ikke om dette er vel krast, men da han (kompisen min) har laget og solgt en del kniver, så hører jeg på ham.
Og ang sliren så er jo det noe av det jeg gleder meg mest til, og har noen ideer gående her. Men får ikke startet med det før selve kniven er ferdig såklart.
Planen er å lage en kniv til, som er litt mindre men lik, til sønnen min. Han må nok vente et par år før han får den, men da har vi en far-og-sønn kniv, som er like, og som kan gå i arv eventuelt (muligens litt vel ambisiøst å tro at det første man lager skal bli bra nok til å holde i genrasjoner, men har jo i det minste god tro på meg selv da)
Redigert av en moderator: