Kobold

Til Mikke's store fornøyelse så må jeg arrestere meg selv ang mine uttalelser om skinnrem på dykkerur. Det var faktisk ikke så forferdelig combo på den arcticen ovenfor :D

Men la nå Rolex sine dykkerur få være i fred :p

Jeg visste du før eller siden ville utvikle god smak, Sponon, såpass troen har jeg hatt på deg :D;)

Liker faktisk noen av klokkene til Kobold ganske godt, men føler de priser seg helt mellom to stoler. For 5000$ virker det som man hovedsaklig betaler for "merket", med alle kjendisene som er assosiert med dem, og ikke håndtverk.

Jeg tror de hadde gjort et betydelig smartere valg ved å prise seg mer likt Sinn, som de kvalitetsmessig vel er ganske like. Det blir bare så mange andre ur i den prisklassen som jeg LETT ville valgt over Kobold. Og det er synd, for de har noen veldig tøffe ur.

Nope, sitter akkurat å ser på sesong 1 denne uka og han har definitivt en Submariner med dato - usikker på eksakt modellbetegnelse :)

Mulig det er litt lengre ut i serien da. Mener å huske jeg så han hadde en Kobold. Kan være det var en som lignet på Kobold, men det er ikke så mange klokker :D

Slik jeg har forstått det bruker også Kobold Fricker-kasser på sine ur. Man betaler altså blodpris for et non-COSC ETA-verk i en Fricker-kasse (vennligst korriger om jeg tar feil).

Jaja.