Kodenavn; matmor.

Denne er genial. Fortell om passaround. tredve mann har betalt fem hundre kroner for å gå rundt med en klokke en uke hver. Du er sistemann, derfor har du klokka hjemme nå, huff da, glemte du å fortelle det hjemme? Trodde jo du gjorde det, men det er over et halvt år siden du betalte. Så, gjett hva! Du gikk hen og vant hele greia! Det var loddtrekking og du vant! For en lykke... Det kan forresten anbefales å bli med på en passaround. Jeg vant nylig en tudor (innkjøpspris ca 6000,- selvfølgelig) på en nylig avholdt pass-around. Snakk om flaks :p

Gratulerer med nytt?? ;) ;)

Greg du begynner og få finn samling..

[video=youtube;alghzx1T4-4]http://www.youtube.com/watch?v=alghzx1T4-4[/video]

Oh wait....

Hørt fra fruen under dagen i Geneve.
Legg godt merke til bruken av versaler og ikke så mye rundt første halvdel av meldingen

b00b2cca-bd2b-5d08.jpg

Synes du skal handle inn 2x2 meter vindu med rolex logo på... Evt finne et slikt vindu ta MMS hvor du forteller at du har kjøpt vinduet til hverandadøren.

Spent på å se svaret:)

... gjør det på kun et villkår - du får frøken å ta neste taxitur OG det skal være en tur Alf Lie for å klå på IWC.

- så kan jeg bo på ungkarlshybel hos deg etterpå :)

Kjøp en flott klokke til din kjære! Når hun går med et mekanisk mirakel rundt håndleddet er det (forhåpentligvis) enklere for henne å forstå din fasinasjon... ;)

Haha. Snakk om katta i sekken. Boenna_69 har nå klart to ting.

1. Å ha brukt tilsvarende på klokker til kona som seg selv.
2. At kona fortsatt er sur på klokkebudsjettet og krever et tilsvarende budsjett til klær.

Den fiksa du fint Jølsrud.

Haha. Snakk om katta i sekken. Boenna_69 har nå klart to ting.

1. Å ha brukt tilsvarende på klokker til kona som seg selv.
2. At kona fortsatt er sur på klokkebudsjettet og krever et tilsvarende budsjett til klær.

Den fiksa du fint Jølsrud.

Alt går jo ikke som planlagt...
... men klærne var jo fine...

Min kjære pleide å bli irritert over mine stadige
nye klokkekjøp. Dette irriterte meg en periode og det meste av handlingen
ble gjort uten å fortelle henne det.

Eller det var iallefall det jeg trodde...

Det skulle nemlig vise seg at hun ikke ble irritert over mine til stadig nye klokkekjøp, men det faktum at jeg nesten alltid solgte en pen klokke for å kjøpe en ny.

Så nå har vi kommet til enighet om at jeg ikke skal selge noen av klokkene
mine for å kjøpe en ny, men bare kjøpe meg en ny.

Kan man få en bedre kjære ? :):)

Adam; forklar henne at om du kjøper brukt rolex så kan det hende at avkastning blir 2015.- i året. ;)

Hadde bare denne problemstillingen i begynnelsen av min klokkemani-karriere.. Det ble ristet oppgitt på hodet noen ganger da kan man si! Nå kan jeg gjøre som jeg vil, men ting tyder på at jeg er på vei tilbake inn i en ny løves hule..

En ting jeg tenkte på her om dagen: Hvis jeg plutselig skulle dø, håper jeg ikke kone/barn selger klokkene til det jeg har sagt de kostet.

Grøss og gru, får legge forsikringsbevisene godt synlig i nattbordskuffen :eek:

• Liker
Reaksjoner: Preacher og S10an
Tidligere vært rimelig sikker på at black-ops-super-deeeep-under-cover opplegget mitt ved et par av klokkekjøpene tidligere har fungert. Det var helt til fruen stod og så i klokkeboksen for en tid tilbake og utalte "Hvor mye har du klokker for egentlig?" jeg: "Ehh, nja litt vanskelig og si egentlig, aldri regnet på det ..." Hun: "Det er vel omtrent xxx.xxx tusen der, er det ikke?" jeg: "Ehh, nei det er det jo i hvertfall ikke ...ikke så mye i hvertfall, ehh tror jeg, nei da, så ..."

Jadda. VELDIG skummelt at hun faktisk traff spikeren mer eller mindre midt på hodet.
Det sagt så har delvis ærlighet vist seg å virke sånn passe bra. Så lenge jeg ikke lar noe gå utover familiære innkjøp og har råd til å sponse en ferietur i året, så er det meste greit.
Vi har vel egentlig inngått en avtale om akkurat det, at så lenge det ikke går utover noe annet, gjør jeg akkurat hva jeg vil med pengene mine:)

Men, hun har mast så lenge nå om at hun må jo bare ha en fin klokke selv. Så stor fare for at det blir neste klokkekjøp.
Retorikken "En som har flere porscher og andre fine biler lar jo ikke dama si kjøre rundt i en en Fiat Uno heller akkurat da" er faktisk blitt brukt.

Tidligere vært rimelig sikker på at black-ops-super-deeeep-under-cover opplegget mitt ved et par av klokkekjøpene tidligere har fungert. Det var helt til fruen stod og så i klokkeboksen for en tid tilbake og utalte "Hvor mye har du klokker for egentlig?" jeg: "Ehh, nja litt vanskelig og si egentlig, aldri regnet på det ..." Hun: "Det er vel omtrent xxx.xxx tusen der, er det ikke?" jeg: "Ehh, nei det er det jo i hvertfall ikke ...ikke så mye i hvertfall, ehh tror jeg, nei da, så ..."

Jadda. VELDIG skummelt at hun faktisk traff spikeren mer eller mindre midt på hodet.
Det sagt så har delvis ærlighet vist seg å virke sånn passe bra. Så lenge jeg ikke lar noe gå utover familiære innkjøp og har råd til å sponse en ferietur i året, så er det meste greit.
Vi har vel egentlig inngått en avtale om akkurat det, at så lenge det ikke går utover noe annet, gjør jeg akkurat hva jeg vil med pengene mine:)

Men, hun har mast så lenge nå om at hun må jo bare ha en fin klokke selv. Så stor fare for at det blir neste klokkekjøp.
Retorikken "En som har flere porscher og andre fine biler lar jo ikke dama si kjøre rundt i en en Fiat Uno heller akkurat da" er faktisk blitt brukt.

Kjører hun rundt i en Fiat Uno? ;)

Min halvdel har bedre råd enn meg og trenger ikke mine penger i helle tatt… Det hjelper en del i hobby.
Da gjør jeg som jeg vil med pengene mine siden jeg betaler min del av regninger:p
Zenith Baby doll(Star Elite) kjøpt hun etter mine anbefalinger og er veldig fornøyd: Jeg kjøpt noen klokker for henne og hun kjøper seg også noen klokker hun liker noen ganger… Ikke noe dyrt egentlig: Sparsomt dame.
Vi snakker en del om klokker noen ganger: Jeg pratter mest der men det er nok hyggelig å ha en åpen øre der og da…
Jeg er bestandig åpen om mine ny kommende klokker: Jeg tror at det betyr mye.
Er jeg heldig? Ja tror jeg… Fordi livet har ikke alltid vært sånn før jeg møtte henne:rolleyes:

Har brukt mykje meir penger på klokker til kona enn til meg sjølv. Dette ser no ut til å ha resultert i ein viss forståelse for at eg treng nytt. Planen ser ut til å ha verka pr i dag, men skal bli spennande å sjå om opparbeida goodwill vert med inn i 2014.

• Liker
Reaksjoner: Preacher