Kodenavn; matmor.

Kona er mer opptatt av vesker og sko og slikt tull. Jeg legger meg ikke borti hva veskene koster og hun bryr seg ikke så mye om hva jeg bruker pengene mine på. Så det fungerer veldig greit egentlig . De som har økonomiske utfordringer i husholdningen, har vel kanskje ikke denne hobbyen heller. (burde ikke ha i alle fall)

Fantastisk tråd :D

Har funnet ut at en Breitling er neste på vei inn, og den tviler jeg sterkt på går under radaren.. Tenkte derfor å sjekke hvilke tips ringrevene hadde til en fersking, ble ikke skuffet :)

Og jeg funderer på hvordan jeg etter hvert skal få "smuglet" inn en Ploprof. Den er jo ikke akkurat diskré;)

Redigert:
Sendte følgende WS til matmor under GTG:

b00b2f11-ef3e-d0cc.jpg

Reaksjonen lot ikke vente på seg:
b00b2f11-ef85-f80c.jpg

.... med en vri:
b00b2f11-efca-b86d.jpg

Hvordan går det med planen din, @adamskater? Blir det 114060 i 2015?
Uansett hva du lander på skal du ha for tålmodigheten:)

Redigert av en moderator:
@sjuli_123 jeg (AKSO) er on track. 54 595 i porteføljen per idag, bundet til Juni 2015 :mrgreen:

Om all funding ligger i Aker solutions så er jo målet forholdsvis safe. Per nå kan du jo kjøpe en ny 114060 (med rabatt gjennom noen av oss som har handlet en del), men kjenner jeg deg rett holder du skansen. To ting å si til det - prinsippfast og knallsterkt!! :)

Redigert av en moderator:
ANGÅENDE MATMOR:

Dersom, hvis, fremtilfall, "matmor" skulle fått en ny klokke. Og jeg har en tilfeldigvis en 2255.80 på vei inn, så trenger hun en 28mm "lik" klokke. Har googlet og googlet, men finner ikke en tilsvarende klokke. Kan dere hjelpe?