Callahan
Støttemedlem
Jeg var ikke klar over din diagnose og unnskylder din uvitenhet i påsyn av denne informasjon.Yo, hvorfor disse meg bare fordi jeg ikke vet alt?
Jeg er pose-autodidakt og har mange GB til å Google
En favn med ikke hugget ved er et veldig stort tre. Er du sikker på at du vil la budet ditt stå?Kan du fikse avbetaling?
25kr og en favn med ved (ikke hugget)
Veden er selvbetjening. Og du må ordne finansiering.En favn med ikke hugget ved er et veldig stort tre. Er du sikker på at du vil la budet ditt stå?
Bud avslått.Veden er selvbetjening. Og du må ordne finansiering.
Her må kjennere kjenne sin besøkelsestid.Er så lei av sånne folk. Herjer på poseriet! Kommer med ny pose hver uke, og plutselig er forrige ukes keeper-pose på ævksjån uten minstepris. Og de ender alltid opp dyrere enn å kjøpe ny pose fra creationbags.com. Særlig med tanke på at man ikke alltid må betale MVA på bestillinger derfra.
Damn, busted. Merk: Det står ingenting i annonsen om at bildene er av båten slik den fremstår i dag, eller at vannlinjens plassering ikke kan være radikalt forandret etter at bildene ble tatt. Legg også merke til at Ekko-lod og Diesel Varmer er inkludert, dette trekker opp prisen.Så det er du som er selgeren av denne altså?
Hadde det vært så vel. Denne ævksjoneres bort pga incumming!!!!!! Grail!!!Regner med at du er gjeldfri når du har slike poser i samlingen.........
Som selvutnevnt takstmann har jeg erfart at det ikke alltid er tilfellet.Damn, busted. Merk: Det står ingenting i annonsen om at bildene er av båten slik den fremstår i dag, eller at vannlinjens plassering ikke kan være radikalt forandret etter at bildene ble tatt. Legg også merke til at Ekko-lod og Diesel Varmer er inkludert, dette trekker opp prisen.
Tror den kommer med skinkelenke.... Til info.Og har den skinn lenke?
Denne er fake! Rapportert