Trengs en litta bjønn, ei sievogn eller en ubåt her for å få fart på’n jaffal.Er det batteri i posen eller er den automatisk?(går av seg selv)
Trengs en litta bjønn, ei sievogn eller en ubåt her for å få fart på’n jaffal.Er det batteri i posen eller er den automatisk?(går av seg selv)
Nei, den har grønn lankelenke, trolig nylon. Dette er det originale.Og har den skinn lenke?
Det er ævksjon. Føll med litta du kupper jo sånne hele tiden.
Trenger ikke sifrikat siden denne har risset inn nurk-nummer på undersiden av ene hjørnet.@Entropy Før jeg legger inn nytt bud, har du sirtefekat eller har det blitt borte i årenes løp?
Det er en trist verden når noen heller kjøper en falsk vare enn en ekte vare med litt sjarmerende slitasje.Ja det kan den være. Jeg var akkurat innom på replika Rolex-pose sidene og det er jungel der ute. Selv Bjerke ser vistnok ikke forskjell.
Vis vedlegg 118898
Det er en trist verden når noen heller kjøper en falsk vare enn en ekte vare med litt sjarmerende slitasje.
zomg da er den jo ødelagt ligger flere slike i mint på ts lykke til haharisset inn
For det første er fargen helt feil. Den jeg ævksjonerer bort er grønn!Ja, men ingen av vennene mine ser forskjell og så får jeg i det minste mva-kvittering
Det står XXXX-18-COMEXzomg da er den jo ødelagt ligger flere slike i mint på ts lykke til haha
For det første er fargen helt feil. Den jeg ævksjonerer bort er grønn!
For det andre er posen feil størrelse. En skikkelig kjærring-pose!
Når den attpåtil står på noe som ligner på kvarts?!
Skaff deg nye venner før du havner på luksusfellen ikledd sofaen til rune rudberg.
Her er vi alle for å lære og bli flinkere. Glad jeg kunne bidra.Faen, jeg må bli bedre til å spotte ass. Det er så lett å se når dere ekspertene påpeker feilene.
Fjorårets modell? Er fjæren vannavvisende ?
Bud mottatt.røver kjøp så byr 150 kr
(Heldigvis skjønner ingen at jeg byr for å hjelpe Entropy med å få en høyere pris - vi pleier å by på hverandres auksjoner. Vi er SÅ lure)
Er det noen poseeksperter her inne som kan svare på noen spørsmål??