For å evt. ikke gå på en økonomisk smell likviditetsmessig lurer jeg på om medfølgende bokser har gammel eller ny pant ?
Det er omega-poser det gjelder.Hvilken dag er posen tatt ut på? Om det er en Tuesday pose kan jeg være intrisert
Den var tett engang i tiden men nå har den fått en rift, så jeg vil ikke anbefale annet enn å pose (pun) rundt bassengkantenRegner med at den er vanntett. Om du kan fremskaffe trykktest, ville det vært fint
Innbytte med penger min vei over 200 isåfall.Eh. Over 400. Han grådige @Mathfjeld skal ha halvparten over 200. Han er forøvrig pengeinnkrever også så du er nå advart.Intirissert i innbytte?
Kjøpte denne, tenkte gi den videre til barnebarn en vakker dag, men ser at din kanskje har mer potensiale for å stige i verdi på lang sikt.
Vis vedlegg 118937
Ukurant påse dette . Dårlig stand er den også. Kjenner en som selger disse for 10kr ny. Byr deg 15.
Denne var kul. Den må du la gå i arv
Nei.Vil det komme et Black Friday-tilbud på posen?
Dette var gledelig gjensyn! Takk for at du deler.Usikker på hva ledende bud er, men da jeg nå nettopp leste for min sønn i den glitrende boka «Den rikeste gutten i verden» fikk jeg et skjønnlitterært bevis på viktigheten av en skikkelig pose! Dette er således en gylden anledning for enhver wannabe! Løp og kjøp!!!
Vis vedlegg 119001
Med chronometreEr på vei til å legge inn bud, men trenger først en avklaring, hvordan kan du sikre presis bedømmelse av det halve sniperminuttet?