Konkurranse: Kan du klokken?

Da har jeg fått oppdatert litt poeng igjen, og nå ser det ut til å stå mellom @akr og @lobergen som begge har 9 poeng. Håper likevel på at det er noen andre som klarer å kjempe seg opp i toppen for litt ekstra spenning :)

Ja, hvis det er konkurranse-stopp mellom kl 07 og 15. Da har kanskje vi andre en sjanse å være også. *ironi*:mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Ok, her vil jeg ha merke og modell. Hvis det er flere som klarer den vil jeg også ha komplikasjonene;)

WGefTSl.jpg
 
Denne så jeg i et blad for en liten stund siden:

Christophe Claret Rialto

Featuring a tourbillon, instantaneous-jump perpetual calendar, moon phase and equation of time.

Må dessverre medgi at komplikasjonene er hentet fra deres hjemmesider
 
Denne så jeg i et blad for en liten stund siden:

Christophe Claret Rialto

Featuring a tourbillon, instantaneous-jump perpetual calendar, moon phase and equation of time.

Må dessverre medgi at komplikasjonene er hentet fra deres hjemmesider

Oh la la

Veldig bra @TubaTom

0rBZLIh.jpg

lOIpaPt.jpg


Da får du fyre i gang neste oppgave:cool:
 
Redigert av en moderator:
Maurice Lacroix Masterpiece Gravity MP6118-SS001-110

Edit: feil modellnr.

Trengte ikke modellnr, men det er rett nå uansett!

8f624644b490a048e152ee5f1d0a7cf1.jpg


Gratulerer til @akr som har vunnet konkurransen! Jeg skal få ordnet med en premie i løpet av få dager.

Takk for en morsom konkurranseuke, og håper vi kan prøve på dette igjen ved en senere anledning også. Har dere innspill/forslag til forbedringer tas dette imot med takk. har fått lært en god del om forskjellige modeller, og spesielt om to Breguet modeller som er slående like ;)
Gøy å se at så mange endte opp med å delta, da jeg var redd det kom til å bli mange færre.

Takk igjen!
 
Redigert av en moderator:
Trengte ikke modellnr, men det er rett nå uansett!

Gratulerer til @akr som har vunnet konkurransen! Jeg skal få ordnet med en premie i løpet av få dager. Takk for en morsom konkurranseuke, og håper vi kan prøve på dette igjen ved en senere anledning også. Har dere innspill/forslag til forbedringer tas dette imot med takk. har fått lært en god del om forskjellige modeller, og spesielt om to Breguet modeller som er slående like ;)
Gøy å se at så mange endte opp med å delta, da jeg var redd det kom til å bli mange færre.

Takk igjen!

Takk for det @TubaTom!

Jeg tar til takke med æren og lærdommen, og donerer gjerne premien videre til neste runde (for det blir en neste runde?).

Kudos til @TubaTom for initiativet og gjennomføringen :)
 
Redigert av en moderator:
Dette var gøy. :) god idé og vel gjennomført! @TubaTom
Gratulerer til @akr med seier! :)
Mange med imponerende kunnskaper, og sikkert endel som meg: som er flinke til å Google....
 
Redigert av en moderator:
Godt arbeid!

En stor takk til @TubaTom og gratulerer til @akr.

Bra jobbet alle sammen!
Dette har vært gøy, også for meg som ikke rakk å presse inn svar på den/(de?) oppgavene jeg hadde svar på!

Dette har vært god innsats av alle sammen og gøy for "utenforstående"!

Bra initiativ, @TubaTom!

:cool:
 
Redigert av en moderator:
Det har vært kjempemoro og vi kan selvfølgelig dra igang en til på et senere tidspunkt @akr om folk er med på det!

@Hugo Cabret det som er gøy når du ikke kjenner en modell og googler ting for å finne den, pleier det som regel å sitte bra. På den måten lærer man jo litt, og det var en stor del av motivasjonen i denne konkurransen.
 
Redigert av en moderator:
Dette var en morsom konkurranse, selv om jeg ikke har de største forutsetningene til å klare mange oppgaver, yvinger dette meg ut på nettet og som @TubaTom sier, lærer man jo noe nytt hele tiden. Dette er for meg den største motivasjonen.

Og jeg stemmer for en ny runde :)
 
Redigert av en moderator: