Konkurranse

Her er mitt bidrag: Fortis B-42 Marinemaster Chronograph :mrgreen:

002-1.jpg

003.jpg

Ser nå at jeg var litt sent ute, burde lest alle innleggene :oops: :oops: :oops: :oops:

Takk så mye for utmerkelsen, jeg føler meg beæret.
Her var nemlig mange gode bidrag :)
Foto har jeg hatt som interesse i flere år enn klokker.
Å ta bilde av disse er en stor utfrodring! Ikke lett når
det er refleks fra både glass og urkasse og alt helst
skal være skarpt. Litt etterarbeid i Photoshop må også til
om resultatet skal bli presentabelt.

mvh
norseman

Som sagt mange gode bidrag, men må si at norseman sine var i en klasse for seg selv, ikke minst noen utrolig deilige klokker!
Og til tombs: Hvorfor i #"#¤#!# sendte du ikke de bildene inn tidligere? Kjempeflotte og en utrolig fet klokke, men jeg har sett meg lei av all denne teasingen din, på tide du poster et bilde av samlingen! :mrgreen:

Bullit: Du var blant de 6 som var igjen til slutt, og faktisk min favoritt. Men siden dette skulle være en skikkelig trekkning ble det sånn som det ble. :)
Dere er flike alle mann!

Ingen såre følelser her :D Jeg liker bare å ta bilder av ting jeg, og med det sagt...gjett hvem som fikk en ny Macro linse idag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Flott konkurranse med mange supre bidrag samt verdig vinner!! Fantastiske bilder Norseman :D
Har sittet en ti minutters tid å sett igjennom heletråden, det var en glede.Nå er det på tide å tørke vekk et fårete glis etter å ha sett måpende på alle de flotte ur.
Supert bidrag Frik!! :D

Gratulerer norseman! Mange flotte bidrag i konkurransen, kudos til Frik for tiltaket!!!

Gratulerer Norseman, veldig flotte bilder :D

Dette var et flott tiltak, håper dette gjentar seg :D

Og til deg Bullit: Jeg så ikke tråden før igår..... Jeg poster da bilder av samlingen jeg :)

Der var mange rigtig gode fotos, men jeg synes at Norseman fortjener hæderen - stor respekt herfra 8)

1963 skrev:
Noe sen på avtrekkeren men her nå noen skudd fra mitt hold:

I dette tilfellet gjelder i hvert fall uttrykket: "Bedre sent enn aldri". Selv om vel konkurransen er avsluttet.

Glashütte PanomaticChrono er et fantastisk ur - Glashütte har i det hele tatt veldig mye pent, og noen fantastiske urverk. Ta gjerne bilder av dem også. :D

Jeg stemmer for at du reåpner "Galleri"-posten din. - Ser ut som de forrige bildene du la inn der har ramlet ut etter tidssonen-flyttingen.

Takker, Bullit

Leica 0 er et lite smykke. Det er en 100 % replika bygget på fabrikken. Leica er min andre tyske pasjon.
Propsene er kontorrekvisita fra en spansk fabrikk. El Casco lager my kule ting men dessverre alt for dyre. Signaturen i Bygdøy allé selger dette.
Første props er en mobil telefon fra porsche design

http://www.el-casco.es/