Kopier/fakes på Finn.no

JEG ER ALLTID FOR SENT UTE!

"Haha denne var morsom!" Så prøver jeg å åpne linken. ANNONSE AVVIST!:mad:

Kunne i det minste ventet til jeg fikk meg en god latter først!:mrgreen:
 
Bente i Ulefoss er en artig (og søt) dame.
Her er min mailkorrespondanse med henne:

Jeg: Du har ikke greie på pris, men legger den ut for 6000,-? Hvor tar du den prisen fra?

Bente: prisforslag på finn.14.400.- Men har du noe med det?

Meg: prisen i annonsen sier 6000,- Synes du den er fair?

Bente:der står gi bud

Meg: Ok, hvor er den kjøpt? Har du kvittering?

Bente: kjøpte den av per

Meg: Per? Burde jeg vite hvem det er?

bente:Ja appsolutt nyskjerrig PER

1469840_663009127053993_1046219452_n.jpg
 
Kjedet meg litt på nattevakt igår, så jeg skrev en litt lengre mail til Bente hvor jeg fortalte om at hun var litt feil sti med det klokkesalget. jeg prøvde også å opplyse henne litt om mørkesidene bak piratkopiering(barnearbeid, organisert kriminalitet etc).
holdt en ryddig tone, men selvfølgelig litt sarkastisk;)

Her var svaret jeg fikk idag:mrgreen:

hei! takk for brevet....ikke kommet noe på min konto ennå.selfølgelig har du mitt kont nr.viste ikke før i går at du var så hårsår.er salgtekknikken din så dårlig at du blir skremt ?var å leverte en klokke i går så nå vet jeg litt om deg.l skjønner påenget men det er ikke alle som er like hole som deg.meste gang du prater om barn som jobber må du tenke på i hva du selv står å går i. ikke en ting i mitt hjem er kjøpt i en butikk! vi lever kun av det sånne stormennsgale som deg kaster.her snakker vi gjennbruk. maten jeg spiser ligger ferdig pakka i konteiner utafor butikken. nå mangne vet jeg jo hvor jeg kan dra for å slå av en prat.har du vert like opptatt av milijø som jeg er hadde du hatt noe annet å fordrive tia di med. er vel sånn i barnehagen også. er lite populært med nye som stjeler leken din.fortalte klokkeforum deg at jeg solgte en breitling conog. verdi 63 tusen,solgt for 10 den var ekte.certina dame gull gikk for 1300,-det gjør ingeting de ble funnet i en conteiner....jeg har ALDRIG sakt at klokkene er ekte eller uekte.men nå har jeg ikke tid å leke med deg legre..får se hva onkel på kammert har å si om dine beskylninger å trusler.....ha en fin dag. Mvh......
 
Må nevnes at jeg overhodet ikke skrev noe truende. Det er absolutt ikke min stil... Så er det ihvertfall nevnt.
Er spent på hva "onkel på kammeret" vil gjøre i en sak, der noen prøver å opplyse noen andre om at de gjør noe ulovlig:confused:
 
Må nevnes at jeg overhodet ikke skrev noe truende. Det er absolutt ikke min stil... Så er det ihvertfall nevnt.
Er spent på hva "onkel på kammeret" vil gjøre i en sak, der noen prøver å opplyse noen andre om at de gjør noe ulovlig:confused:

Det er ikke ulovlig når "stormannsgale som deg kaster det" ! :mrgreen: Det er da fritt fram å selge alt uten ansvar for man har jo bare "funnet det i en container"! :rolleyes:
 
Redigert:
Jeg har sagt det før og sier det igjen: av og til synes jeg rett og slett litt synd på folk. Når intelligensen er langt under pari, kan det ikke alltid være enkelt..jaja
 
hei! takk for brevet....ikke kommet noe på min konto ennå.selfølgelig har du mitt kont nr.viste ikke før i går at du var så hårsår.er salgtekknikken din så dårlig at du blir skremt ?var å leverte en klokke i går så nå vet jeg litt om deg.l skjønner påenget men det er ikke alle som er like hole som deg.

Lurer litt på hva som går gjennom hodet til en sånn dame iløpet av en dag, tror det er mange syke tanker:p
Hehe, hva vet hun om deg? At du er "hole"? :mrgreen: