Kopier/fakes på Finn.no

Er villig til å vedde på at det urverket er made in china, for å si det sånn. Har sett Sea-gull med bedre finish, og den blåneringen av skruene ser ikke bra ut selv på det dårlige bildet han har lagt ut...

red: På VC sine sider ser det heller ikke ut som om de HAR blånerte skruehoder. Skikkelig fail i tilfelle. Og nå krever finn at man logger inn for å rapportere regelbrudd? Tuller du?
 
Redigert:
Er villig til å vedde på at det urverket er made in china, for å si det sånn. Har sett Sea-gull med bedre finish, og den blåneringen av skruene ser ikke bra ut selv på det dårlige bildet han har lagt ut...

red: På VC sine sider ser det heller ikke ut som om de HAR blånerte skruehoder. Skikkelig fail i tilfelle. Og nå krever finn at man logger inn for å rapportere regelbrudd? Tuller du?

Sendt mail til selger og finn.no..;)
 
Tror neppe Vacheron har laget en gullbelagt klokke og markert den med 18k, nei.

Er faktisk usikker på om Vacheron har laget gullbelagte klokker. Det finnes noen stål/gull-varianter, men de er two-tone.

Uansett: Her er det bare å rapportere i vei. :)

Tok et kjapt google søk og fant ut at den er helt ute å kjøre ;)
 
Redigert:

Jeg lurer litt på hvorfor de skriver at den kan verifiseres hos Bjerke, hvis den er fake...?
Tenker de at folk blir så beroliget av det at de kjøper den uten å verifisere den hos Bjerke?

Edit: Lurer på generelt grunnlag, da jeg har sett det på noen andre annonser med fake klokker (kan ikke nok til å si noe om den over er fake eller ei).
 
Redigert:
Hmm, dameversjon var ikke i tankene mine en gang. La bare merke til at det meste så feil ut til å være en 36mm(16013?).
 
Bildet er vel av en damemodell:confused:

Det står jo at den er 36 mm, men er det kanskje selger som ikke har målt? Stemmer sikkert hvis det er en damemodell. Er vel greit å ha slike ting på stell før en kommer å ser klokka hvertfall. Hadde blitt bra skuffet hvis jeg skulle se på den, og det var en damemodell.