Kopier/fakes på Finn.no

Jeg skjønner helt ærlig ikke hva Jan Petters hjerte har med saken heller, om han hadde solgt klokken med et dårlig hjerte hadde jeg jo skjønt at det var rom for å prute litt om han uansett snart stryker med.

Det er jo det som er poenget. Han er et velfungerende hjerte, dermed har han bruk for pengene i tiden framover og det er ikke rom for pruting. ;)
 
Jeg så den var tilbake! Hårreisende, hva skjer med verden....

Håpløst...

Jeg har nå sluttet å rapportere til Finn.no. Jeg får ikke svar på klagene jeg sender inn og annonsene blir ikke slettet, selv om jeg argumenterer godt.

Sendte dem en melding i går hvor jeg skrev at nå må de f... meg ta seg en bolle og begynne med å lese annonsene før de legges ut.
 
Haha, jeg hadde ikke gitt 500 kroner for den der engang.. Liker hvordan chronoen er nærsagt helt ubruklig fordi viserne ikke syns og er helt uten skala:D
 
OI

Det verste er at jeg er stygt redd for at dette er seriøst ment.

Fant en side hvor de selger de samme klokkene og mere til. Du kan til og med få pimpet opp din vanlige klokke.

Nå hadde jeg egentlig tenkt å spare til en speedmaster, men når jeg ser jeg kan få en pimpa casio g-shock til nesten samme pris så er det mulig jeg må revurdere.

http://www.itshot.com/diamond-casio-g-shock-watches.aspx?pagesize=28&sortorder=5

Føler kanskje at siden også kan funke som trumfkort i diskusjonen om verdens styggeste klokke.
 
"...klokken er lagt med 585 gull (216.00gr)"

For en håpløs formulering, som grenser til svindel...

Hvorfor skal de forresten selge denne klokken til 149k, når verdien er 450k? Når noe høres for godt ut til å være sant, etc, etc :p

Men, sikkert en eller annen tulling der ute som vil betale så mye penger for en gullbelagt stålklokke med ETA-verk og noen steiner på bezel/skive, dessverre...
 
"...klokken er lagt med 585 gull (216.00gr)"

.

Det er et godt poeng. Hvor mye veier enn gull sub? 150 gram? En slik tekst er å føre folk bak lyset. Men den som i det hele tatt vurderer å betale 149000 for en slik klokke har antakelig stirret inn i en sterk lyspære lenge uansett. Hjelpe meg.
 
Overkant dyrt for en dritstygg Seiko 5..

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27207440
Sakser fra annonsen:
Beskrivelse
Meget pen Seiko 5 automatic 451R med verk 7009A.
Kasse i 34 mm stål med kronen på kl.4 og marineblå splittet skive med både dag og datovisning.
Klokken er strøken og går jevnt.
Sort maskinsydd myk lærreim, noe brukt men i god stand.
Dette er en sjelden og dyr seiko som aldri er blitt solgt i Norge, men kun i Asia. Antakelig er det en sjømann som har hatt den med seg hjem. Høy verdi.

Annonsene blir slettet etterhvert.
 
Jeg er enig i at den er overpriset, men den er neppe fake. Tråden burde kanskje heller bare hett "Finn-tråden", så kunne man diskutert fakes, overprisete klokker, jævla diamantklokker.no og rælet deres, optimister med gull-Certinaer osv, etc, o.l. mm.
 
Jeg er enig i at den er overpriset, men den er neppe fake. Tråden burde kanskje heller bare hett "Finn-tråden", så kunne man diskutert fakes, overprisete klokker, jævla diamantklokker.no og rælet deres, optimister med gull-Certinaer osv, etc, o.l. mm.

Ja, kanskje det burde opprettes en egen tråd for fæle klokker på Finn? Seiko'en var ikke akkurat min smak, men jeg ville heller hatt den på armen enn de diamantklokkene som i det siste har florert på Finn. På den andre siden er jeg egentlig ikke så stor fan av å drite ut andres smak, og hvis man ikke har noe godt å si om noen/noe synes jeg i utgangspunktet at man likegodt kan la være.

Men, bare for å motsi meg selv: Grøss og gru!!!
29_637329688.jpg