Kopier/fakes på Finn.no

Nei, mener ikke at den er fake.

Antakelig er det en sjømann som har hatt den med seg hjem. Høy verdi."
Holdt på å le meg i hjel av akkurat det utsagnet.

Og 1500,- for en, tja.. 250kroners klokke?... Sorry at jeg postet den i fake-tråden, men syntes den var morsom da.

Hjelper ikke akkurat med vannmerkingen på det ene bildet heller

65_118549954.jpg

fake på finn

heisann,ligger en omega på finn akkurat nå,merkelig annonse med bilde av en seiko først og tekst med replicafe.com og 6900.-!!!!!!!!!

Merkelige greier... Noen som har sendt ham e-post og spurt om bildene?

Ja, spurte om bilder av den aktuelle klokken.. Jeg fikk ikke svar, men bildene er byttet til illustrasjonsbilder av 300m Chrono fra replicafe.com i steden :p

Ville nok ikke satset på denne...

Ja, spurte om bilder av den aktuelle klokken.. Jeg fikk ikke svar, men bildene er byttet til illustrasjonsbilder av 300m Chrono fra replicafe.com i steden :p

Ville nok ikke satset på denne...

Blir litt forundret da, ja. At han ikke evt. klarer å finne ordentlige bilder dersom han skal selge en klokke han ikke har bilder av selv, er jo bare tåpelig. Men, kanskje hans måte å si at han selger en falsk klokke?

På det bildet der man ser esken så synes jeg lenken ser veldig rar ut. For min del ser det ut som leddene er for runde i hjørnene. Veldig rart at han skriver serienummeret da, om klokken er falsk.

På det bildet der man ser esken så synes jeg lenken ser veldig rar ut. For min del ser det ut som leddene er for runde i hjørnene. Veldig rart at han skriver serienummeret da, om klokken er falsk.

Jeg føler ikke at det er noen grunn til å tro at klokken er falsk. Når det gjelder lenken, så ser det ut om om den har blitt grundig polert, for å si det mildt.

Hva med boksen da? Om han ikke har orginaleske så kjøper man da for pokker ikke en falsk eske og håper resonsen på klokken som ligger oppi skal være bra.

Hva med boksen da? Om han ikke har orginaleske så kjøper man da for pokker ikke en falsk eske og håper resonsen på klokken som ligger oppi skal være bra.

Jeg føler ikke at jeg besitter god nok kunnskap om Rolex-bokser til å kunne bedømme denne.

Jeg føler ikke at jeg besitter god nok kunnskap om Rolex-bokser til å kunne bedømme denne.

Ikke jeg heller, stoler blindt på han som sa den var falsk, men om den er ekte og lenken hadde vært fin hadde det hvertfall ikke vært noe å si på prisen.

Ikke jeg heller, stoler blindt på han som sa den var falsk, men om den er ekte og lenken hadde vært fin hadde det hvertfall ikke vært noe å si på prisen.

Sendte selger en mail og forhørte meg. Synes lenken ser litt slarkete ut samt at bildene ikke akkurat er av topp 1 kvalitet. Stusset også, som dere nevner, over boksen. Den ser faktisk litt "fake" ut, særlig mtp. Rolex-logoen. Men er kanskje bildet som er elendig?

Hmm.. Burde vel vente til jeg kommer over et bedre eksemplar før jeg hiver meg på YachtMaster-bølgen..

Fontene "Rolex" på boksen ser svært mye større ut enn hva jeg har sett på andre bokser. Det ser ut som "R" ikke er på linje, men det kan selvsagt være bildet. Fargen på treverket ser svært lyst ut. Puten stemmer ikke, hvis den var levert med en slik pute skal det være en slags foring rundt.
Alt dette kan selvsagt være at det er et sammentreff og uheldige bilder.

Klokken ser svært slitt ut, lenken har normalt polert senterlink men på bildet ser det ut som hele lenken er polert.
Det er nesten helt umulig å bedømme om det er en ekte ut fra de dårlige bildene, men den ser svært merkelig ut.
Det som taler for at den er ekte er at det ser ut som om det er 2.5X forstørring på cyklopsen.

Jeg valgte å legge denne inn her da det ser ut som en fake. :)