Kopier/fakes på Finn.no

Veit ikke mye om PD klokker.. Men den her må jo være fake!? Ser ikke bra ut.. å er priset alt for lavt?

http://www.finn.no/finn/torget/tils...eference=2012/2/10/7/331/735/47_654956577.jpg

Kjapt søk på p-6750 så får man jo opp bilder av en helt annen klokke.. :S

Nå er det mandag.

Og det har akuratt vært helg. skal ikke se bort fra at noen glemte den igjen :)

Han har kansje funnet den på byen.....

Og vil gi den fra seg siden han ikke har betalt.

Eller så er den falsk.

Er ikke det kameraten til joakin han fra musikk videoen på youtube


edit: ringte han han sa klokken var ekte fordi det stod made in swiss på den.

Han har akuratt flyttet til kristisnsand så han har mistet esken og kviteringen.

Klokken er titanium i følge RØVEREN :):):):):)
 
Nå er det mandag.

Og det har akuratt vært helg. skal ikke se bort fra at noen glemte den igjen :)

Han har kansje funnet den på byen.....

Og vil gi den fra seg siden han ikke har betalt.

Eller så er den falsk.

Er ikke det kameraten til joakin han fra musikk videoen på youtube


edit: ringte han han sa klokken var ekte fordi det stod made in swiss på den.

Han har akuratt flyttet til kristisnsand så han har mistet esken og kviteringen.

Klokken er titanium i følge RØVEREN :):):):):)

Den ser ikke mye ekte ut, den finnes ikke på PD sine sider.. Trodde klokkene til Porsche Design kosta flesk jeg? :p ikke 2200,- ;) Jeg rapportere den ihvertfall :)
 
Den ser ikke mye ekte ut, den finnes ikke på PD sine sider.. Trodde klokkene til Porsche Design kosta flesk jeg? :p ikke 2200,- ;) Jeg rapportere den ihvertfall :)

Det er ikke bare bare og selge falske klokker på finn.no

Når ekspert panelet fra sonen følger med :):):):):)

Tøft og være kjeltring
 
Heisann!
Jeg sitter og titter litt på Omega EB om dagen (og siste halve året) og kom over denne.

Jeg syntes sekundviseren var fryktelig lys til å være rød og sendte derfor en mail og spurte om denne, og om hvordan klokken kunne være i så fin form, mens boksen er virkelig slitt.

Han svarte at sekundviseren ikke var rød på tuppen, men sølv og nevnte ikke noe om boksen. Har også sett at det er to kjøpere som har trukket seg fra budgivningen slik at prisen har sunket igjen.
Virker det litt merkelig? Enn så lenge er den rimelig nok for min lommebok..
 
Heisann!
Jeg sitter og titter litt på Omega EB om dagen (og siste halve året) og kom over denne.

Jeg syntes sekundviseren var fryktelig lys til å være rød og sendte derfor en mail og spurte om denne, og om hvordan klokken kunne være i så fin form, mens boksen er virkelig slitt.

Han svarte at sekundviseren ikke var rød på tuppen, men sølv og nevnte ikke noe om boksen. Har også sett at det er to kjøpere som har trukket seg fra budgivningen slik at prisen har sunket igjen.
Virker det litt merkelig? Enn så lenge er den rimelig nok for min lommebok..

Jeg har egentlig ikke så god peiling på området da jeg ikke handler omega særlig ofte. Men jeg tror jeg har hørt at det røde på viseren har en tendens til å flasse av. Ellers så kan boksen ha vært med på 900 flyttelass etc. Selger er "storselger" av ur så ser ingen grunn til å la være egentlig. Men, det er reserve på auksjonen, dette må møtes for at du skal få uret. Det er ikke møtt enda.
 
Heisann!
Jeg sitter og titter litt på Omega EB om dagen (og siste halve året) og kom over denne.

Jeg syntes sekundviseren var fryktelig lys til å være rød og sendte derfor en mail og spurte om denne, og om hvordan klokken kunne være i så fin form, mens boksen er virkelig slitt.

Han svarte at sekundviseren ikke var rød på tuppen, men sølv og nevnte ikke noe om boksen. Har også sett at det er to kjøpere som har trukket seg fra budgivningen slik at prisen har sunket igjen.
Virker det litt merkelig? Enn så lenge er den rimelig nok for min lommebok..

Boksene fra den perioden er kjent for å ikke tåle stort. Sekundviseren blir lett solbleket. De 2 tingene i seg selv sender ingen gale signaler.
Klokken har nok sett endel styggere ut tidligere, men er nå pusset opp.
 
Det hadde også vært greit for deg å se garantikortet, siden selger hverken opplyser om kjøpsdato eller modellnummer. Dette kan i prinsippet være en 2055.80 (som kom med Bond-lenke), 2255.80 der lenken har blitt byttet, eller forsåvidt en titanmodell som 2232.80 (men han sier jo at det er stainless steel).
 
Har hørt at sekundviseren blekner over tid, men aldri hørt om at den blir helt sølvfarget. Ser at det mangler litt farge nede i 20 og 30 på bezelen så den har nok fått en virkelig oppusning før det ble tatt bilder.

Selger visste heller ikke når siste service var, men sier at klokken "is working good". Noen som vet ca. pris på service uten utskiftning av deler? Og evt. hva en ny skundviser kan komme på?

Synes denne klokka ser fin ut ellers og det er 7 dagers returfrist, slik at jeg få den trykktestet.
Hva synes dere? Budrunde eller ikke?

Tror ikke det er en titanmodell, siden titan mer grått og ikke så blankt.
 
Har hørt at sekundviseren blekner over tid, men aldri hørt om at den blir helt sølvfarget. Ser at det mangler litt farge nede i 20 og 30 på bezelen så den har nok fått en virkelig oppusning før det ble tatt bilder.

Selger visste heller ikke når siste service var, men sier at klokken "is working good". Noen som vet ca. pris på service uten utskiftning av deler? Og evt. hva en ny skundviser kan komme på?

Synes denne klokka ser fin ut ellers og det er 7 dagers returfrist, slik at jeg få den trykktestet.
Hva synes dere? Budrunde eller ikke?

Tror ikke det er en titanmodell, siden titan mer grått og ikke så blankt.

Hørte for en stund siden at standard service pris på Co-axial verk er 6k :O om det stemmer vet jeg ikke, dette var fra en som solgte på finn. Sekundviser bør ikke koste noe særlig, sjekk på offrei, han har sikkert en for salg.
 
Denne har cal 1120, ikke coax. Ville forventet 3,5-4k avhengig av hvor mye som må skiftes.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
50k vil jeg også si er høy pris! Hvem ville vell ikke ha betalt de 1900,- for å hente den selv i butikk og bygge kundeforhold med forhandleren?
 
50k vil jeg også si er høy pris! Hvem ville vell ikke ha betalt de 1900,- for å hente den selv i butikk og bygge kundeforhold med forhandleren?

Du tok ordene ut av munnen min..

Hvis det bare var 1900kr og spare på den klokken hadde jeg nok drar på Bjerke og handlet hos dem..

Jeg vil tro at du klarer og snakke til det 1900kr i rabatt ved kjøp av et ur til 52k dem selger jo ikke 20 slike ur om dagen vil jeg tro...

Men mindre du drar kortet før døren har luket seg etter deg når du kom inn ;) ;) ;)