Kopier/fakes på Finn.no

Bildene er av en "ekte" fake. Det er helt latterlig at folk er villige til å betale 1000$ usd for noe sånn som dette! Det er satt sammen av arbeidere som blir pisket til å produsere enorme mengder ur per dag, så de vil stoppe relativt fort. Og man får ikke foretatt noe service på disse regner jeg med! Hvem skulle liksom tatt service på de, hublot? :D haha.

Bildene er av en "ekte" fake. Det er helt latterlig at folk er villige til å betale 1000$ usd for noe sånn som dette! Det er satt sammen av arbeidere som blir pisket til å produsere enorme mengder ur per dag, så de vil stoppe relativt fort. Og man får ikke foretatt noe service på disse regner jeg med! Hvem skulle liksom tatt service på de, hublot? :D haha.

Å få tatt service på en fake klokke vil jeg tro går helt fint hos veldig mange urmakere. Har hørt om folk som har fått nytt batteri i Daytonaen sin hos urmaker også.

+1

Snakker vi da om asiatiske klokker som er ekte, eller noe annet som er fake? :p;)

Det er ikke godt og si det er mye mulig at dette er noe arvegods eller noe han har funnet i an gammel bod når han har ovetatt et eldre hus..

Det blir jo bare ren spekulasjon ser at noen av klokken er like.

Det er jo mye forskjellig og mange av disse klokkene er sikkert ikke vært mere en en et par hundre kroner i beste fall..

Det ser jo eldre ut og mye made in china..

På noen av urene mine har jeg benyttet urmaker i Krakow. Den ene jeg har brukt mest er AD av blant annet IWC, Omega, Maurice Lecroix og diverse andre "protid" merker. Bare mens jeg har stått der og diskutert har det kommet flere innom med fake klokker som skal ha service. Var ingen problem, så antar at globalt sett er det nok av urmakere som skrur på denne dritten. Mye å rydde opp i denne bransjen......

På noen av urene mine har jeg benyttet urmaker i Krakow. Den ene jeg har brukt mest er AD av blant annet IWC, Omega, Maurice Lecroix og diverse andre "protid" merker. Bare mens jeg har stått der og diskutert har det kommet flere innom med fake klokker som skal ha service. Var ingen problem, så antar at globalt sett er det nok av urmakere som skrur på denne dritten. Mye å rydde opp i denne bransjen......

Penger er penger...

Litt merkelig at en Ad tar i slikt.. Men det er vel slik at hvis dem skal velge bort kunder og sete høy standardt så er det vel et sted det stopper opp..

En arbeider i Polen tjener ca 2-3 tusen kr i måndten.

En som jobbe i kassa på en matbutikk tjener 700kr. (Vennina til kona jobber i butikk i polen).

Det er klart dem ikke stiller for mye sprøsmål når det kommer en kunde inn med en falsk klokke og skal bytte batteri på sin Rolex Daytona :)

Nå var det snakk om en asiatisk tourbillon kopi, det er ikke mange som skrur på disse tror jeg.

Det finnes faktisk fakes av low end watches! Vet det finnes endel casio fakes :O fatter ikke hvorfor men!

Casio fakes er så utbredt at det er skummelt.. Kjøper dem i bulk for 10$ og selger dem for mye mer enn det ;) Står en del om det på Casio siden på WUS :)