Kopier/fakes på Finn.no

Her bør jo prisen være en stor indikasjon om at noe er riv ruskende gale. Selger sier han har hatt den inne til urmaker, så noe dokumentasjon burde han jo klare å fremlegge.

*Det står at den er gammel men har Rolex graveringer.
*Sekundviseren er ikke linet opp rett.
*Crown guardsene ser feil ut.
*Det står 18k på lenken når den er i stål.
*Ser man på chronographene er de helt skjeve.

Definitivt fake.

Sendte en melding på Daytonaen i stad, for å se hvordan svar jeg fikk. Fikk svar tilbake at han hadde en som var veldig interessert i den, og de skulle møtes på Bjerke i morgen. Noen her inne som har tatt ansvar for å sjekke ut? :p

Sendte en melding på Daytonaen i stad, for å se hvordan svar jeg fikk. Fikk svar tilbake at han hadde en som var veldig interessert i den, og de skulle møtes på Bjerke i morgen. Noen her inne som har tatt ansvar for å sjekke ut? :p

La oss nå inderlig håpe det faktisk stemmer at kjøper og selger skal møtes hos bjerke... ellers kaster noen bort 30+ lapper :(

Eller kanskje bare et snedig triks for gi inntrykk av at "joda, selvfølgelig er den ekte". Imorgen for du mail med et knalltilbud siden kjøper ikke møtte opp:twisted:

Edit: Med forbehold om den er fake da..

La oss nå inderlig håpe det faktisk stemmer at kjøper og selger skal møtes hos bjerke... ellers kaster noen bort 30+ lapper :(

Det var meg han møte på bjerke ur og uret var desvere ikke ekte.

Hadde egentlig regnet med det.

Det ble ikke noe handel...

:):):):)

Hvordan agerte han da det kom fram at uret ikke var ekte da?

Han oppførte seg rolig. Det virket ikke som noe forsøk på svindel.

Han så ganske oversaket ut.

Nå er ikke jeg 007 så i mine øyne virket det legetimt.

Klokka var falsk da ble det ikke noe handel.

Det skal sies at han faktisk selv foreslo bjerke ur og ville møtes der.

Han kom faktisk litt før tiden.

Fyren virket som en som var redelig..

Stakkars fyr, skuffet da.

Ja, han beklagde veldig.

Virket som en ordentlig fyr.

Han følte seg nok litt dum...

Jeg fikk værtfall ikke kjeltring vibben fra han.

Men jeg kjenner jo ikke han og gå ikke go for noen.

Mitt intrykk redelig fyr