Kopier/fakes på Finn.no

Vi skal nok ikke utdype det for langt, men da han har barn på konfirmasjonsalder og vel så det (?) tenker jeg han bare er ute og tøyser litt her (har fått lære meg at det finnes et slangord for det men har glemt det) B-)

Ratt som det skvatt tipper jeg Minutemann klarer og utdype innlegget sitt selv. ;)

Hmmm, tja jeg driter i både biler, felger og golf men jeg liker øl, sko og en sjelden gang et glass god whisky. Har absolutt et liv som jeg er glad i og trives med som foregår utenfor dette forumet. Har bena godt plantet på jorda og finnes ikke jålete på noen måte men deler en felles interesse med et bredt spekter av forskjellige mennesker her inne. Jeg har hverken kunnskap eller mye klokt å si, men en ting er sikkert og det er, som du spør får du svar. ;)
Tror nok det er her kjernen ligger, uten å være noen psykolog.

Hvis det er et problem at folk snakker om sine interesser så må man enten komme over sin egen misunnelsen eller finne seg noe annet å drive med.
Mener nå jeg! :rolleyes:

Sent from my LT15i using Tapatalk 2

Ratt som det skvatt tipper jeg Minutemann klarer og utdype innlegget sitt selv. ;)

Tror ikke Minuteman har tid til å utdype seg, han er nok for opptatt med å bruke livet sitt på å skrive om sko, golf, bilfelger, biler, motorsykler, øl, whisky, båter........på et klokkeforum. (!!!)

:rolleyes:

Forskjellen er vel kanskje at jeg ikke bruker livet mitt på og skrive om sko, golf, bilfelger, biler, motorsykler, øl, whisky, båter........på et klokkeforum. Dette resulterer i at jeg ikke har flere tusen innlegg, og kanskje/antagelig blir ansett som klokke-kunskapsløs av asylets medlemmer?

Hvis det blir ansett som trolling og spørre utdypene om hva som kjennetegner en fake Hublot på et klokkeforum, tenker jeg vel at forumbrukerne er rimelig trangsynte?

Dersom du kunne slutte å være så sinna, krass og påståelig tror jeg du ville få langt flere vink og hyggelige tilbakemeldinger om det du måtte lure på. De fleste bruker nok tiden sin her som et hyggelig avbrekk, og da er det jo fint om tonen er sånn noenlunde, ikke sant? Jeg vet ikke om du innser at flere reagerer på det du skriver...

Lykke til med dialogen videre og eventuelle innkjøp :)

Dersom du kunne slutte å være så sinna, krass og påståelig tror jeg du ville få langt flere vink og hyggelige tilbakemeldinger om det du måtte lure på. De fleste bruker nok tiden sin her som et hyggelig avbrekk, og da er det jo fint om tonen er sånn noenlunde, ikke sant? Jeg vet ikke om du innser at flere reagerer på det du skriver...

Lykke til med dialogen videre og eventuelle innkjøp :)

En jovial tone skader ikke, men ikke for å ta parti. Manx kom bare med et innspill og jeg syns ikke tilbakemeldingene var helt i tråd med hva som er vanlig her på tidssonen. Greit at man er kritisk, men det går an å vise skjønn. Jeg slenger på mange smilefjes for å lette opp stemningen litt...:D:D:D:D:D:D

PS. jeg er glad i fine felger, men enda mer i klokker

Prøvde bare å være morsom. Burde kanskje kostet på meg et smilefjes, men ifølge Egon Holstad er det bare menn i skjørt, pattebarn og kjerringer som bruker slikt, så jeg prøver å slutte.

Her prøver jeg å holde en jovial og fin tone og så insinuerer du at det er skjørt i mitt klesskap... makan ;)

Hmmm...Skal vi droppe denne nå eller?

Manx: Det er frivillig å delta her, liker man ikke tonen eller svarene man får finnes det mange andre ressurser på interwebben som sikkert kan gi deg svarene du er ute etter. La alle være venner å få denne tråden back on track

Hilsen Kawatching som er opptatt av krig og fred å sånn...

Forskjellen er vel kanskje at jeg ikke bruker livet mitt på og skrive om sko, golf, bilfelger, biler, motorsykler, øl, whisky, båter........på et klokkeforum. Dette resulterer i at jeg ikke har flere tusen innlegg, og kanskje/antagelig blir ansett som klokke-kunskapsløs av asylets medlemmer?

Rundt nå er det vel åpenbart at du forsøker å gå i strupen på de av oss som er litt mer aktive på forumet ved å forsøke relativt billig retorikk og du har dessverre mistet all kredibilitet i mine øyne. God natt.

Hvis det blir ansett som trolling og spørre utdypene om hva som kjennetegner en fake Hublot på et klokkeforum, tenker jeg vel at forumbrukerne er rimelig trangsynte?

Hvis du ikke forstår at en klokke som har vært oppe tre ganger i samme tråd hvor første annonse, som du burde fått med deg om du følger med som du hevder at du gjør, eksplisitt sa at nevnte klokke var en replika kombinert med prisen på påfølgende annonser burde du vel kanskje klare å legge sammen to og to selv ?

Det er ikke noe poeng i å forsøke å avklare hvordan man kan se at en klokke er falsk når selger selv har medgitt at klokken er falsk. Det har ingenting å gjøre med trangsynhet å gjøre, men akademisk diskusjon rundt fakeklokker er i beste fall et betent tema på de fleste klokkeforum jeg har vært på, og hører heller ikke hjemme i denne tråden som skal eksistere for å advare andre mot aktuelle, faktiske klokker som ligger på finn.no.

Hvorfor du ikke klarer å ta til deg at oppførselen din får omtrent alle som har svart her til å reagere skjønner jeg ikke helt, men det får du kanskje reflektere over i stille stunder. Vi har normalt sett en god, trivelig tone hvor det er takhøyde for det meste bortsett fra krangling og dårlig stemning.

Rundt nå er det vel åpenbart at du forsøker å gå i strupen på de av oss som er litt mer aktive på forumet ved å forsøke relativt billig retorikk og du har dessverre mistet all kredibilitet i mine øyne. God natt.

Hvis du ikke forstår at en klokke som har vært oppe tre ganger i samme tråd hvor første annonse, som du burde fått med deg om du følger med som du hevder at du gjør, eksplisitt sa at nevnte klokke var en replika kombinert med prisen på påfølgende annonser burde du vel kanskje klare å legge sammen to og to selv ?

Det er ikke noe poeng i å forsøke å avklare hvordan man kan se at en klokke er falsk når selger selv har medgitt at klokken er falsk. Det har ingenting å gjøre med trangsynhet å gjøre, men akademisk diskusjon rundt fakeklokker er i beste fall et betent tema på de fleste klokkeforum jeg har vært på, og hører heller ikke hjemme i denne tråden som skal eksistere for å advare andre mot aktuelle, faktiske klokker som ligger på finn.no.

Hvorfor du ikke klarer å ta til deg at oppførselen din får omtrent alle som har svart her til å reagere skjønner jeg ikke helt, men det får du kanskje reflektere over i stille stunder. Vi har normalt sett en god, trivelig tone hvor det er takhøyde for det meste bortsett fra krangling og dårlig stemning.

+1

Han gjorde utrolig lite ut av annonsen. Med tanke på at det er en såpass flott klokke..

Og bilde var jo ikke akuratt det beste, vil ikke spekulere om klokken er falsk da jeg har lite/ingen greie på disse.

Men hadde jeg hat en slik en til salgs hadde jeg kansje gjort et tapert forsøk med og lage en fin annonse med mye info.

Og lagt ut noen fine bilder.. :) :) :)

Vill bare komme med litt info.

Ser ut til Joachim B*** A********* skal skaffe seg en ny replica, den her er postet på Hublot sin facebook side.

Så pass på, dennne kan komme for salg hvor som helst.. :p

Edit: Det er da altså en klokke som koster noen hundre tusen USD...

Ser ut som det kanskje er den her han skal kjøpe? http://blog.joinwatch.com/perfect-clone-hublot-tourbillon-replica-watches-worth-to-own.html

Samme Joachim?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34382964

"Uret har stått mesteparten av sitt liv i en ursamling. Jeg kjenner en urmaker på Briljant ur og gull i Oslo, og han anbefalte kunder å kjøpe denne klokken ettersom den var i utmerket stand." WTF?

Jepp, denne har han prøvd å bytte med meg. Skal aldri bytte/selge/kjøpe med denne tullingen! Prøvde å selge meg ett ti tals replicas tideligere også, og jeg var helt lost og hadde ikke peiling! Replica var mye bedre en the real deal!

Så du har sett uret og kan bekrefte at det er fake?

Jepp, denne har han prøvd å bytte med meg. Skal aldri bytte/selge/kjøpe med denne tullingen! Prøvde å selge meg ett ti tals replicas tideligere også, og jeg var helt lost og hadde ikke peiling! Replica var mye bedre en the real deal!

Var det ikke nylig en annen Panerai Ferrari Chrono på finn.no til en helt annen pris?
Eller surrer jeg nå?