Hva tror folk om denne og de andre klokkene selger har ute? Prisene er jo ikke noe å si på!
Rolex GMT Ceramic 2010 - FINN Torget
Rolex GMT Ceramic 2010 - FINN Torget
Redigert:
Uansett fint at folk som er innom her på TS blir skremt bort feilaktig av TS'ere som påstår at ekte saker er falske.
Etter å ha avspasert fra kl 10, kjørt fra KrSand til østlandet, besøkt AD og fått ektehetsbevis (og en lang, fin klokkeprat), er jeg nå på vei hjem med en nyoverhalt og nydelig Sub 16610 på armen. Og kun lusne 17000 fattigere siden folk her inne skremte bort andre kjøpere
Klokken er fra en kjent samler som har gått bort.
Billigste Sub'en min noen gang!
Ja, hva skal man si ??
Jeg er litt skeptisk da språket er dårlig, samt at jeg generelt er spektisk til annonser som ikke er forseggjort:
- Eks 1: Rustfritt stål lenke. Korrekt: Rustfri slållenke.
- Eks 2: Sapphire krystallklart glass forran. Foran staves med en r, og hele setninga skurrer, kan selger ha benyttet google-translate?
- Eks 3: Dette er en flott klokke. Det er direkte feil, skulle tro selger har brukt denne: Svadageneratoren
Den dere Svadageneratoren er mere morsom en Jim Carrey..
+1
Hadde mange gode timer med sånn tull på ungdomsskolen
Den dere Svadageneratoren er mere morsom en Jim Carrey..
Det er direkte feil, skulle tro selger har brukt denne: Svadageneratoren
Haha.. den var bra. Virker som generatoren er hyppig brukt av politikere.
Leverer en del rapporter på jobb, og svadageneratoren sparer meg daglig for timesvis med arbeid Ikke mange som tørr å utfordre en konklusjon eller anbefaling som svadageneratoren har produsert!
På grunn av en helhetlig organisasjon tilgjengeliggjøres spisskompetansen hva angår konseptet.
Skal litt til å argumentere mot dette ja: