Kopier/fakes på Finn.no

Jeg finner ikke annonsene på blocket.se. Det synes jeg er merkelig! (Har ikke lett så grundig, men fant de i alle fall ikke ved et kjapt søk). I tillegg til at prisene er litt for gode ..
 
Jeg ser ingen varselklokker i annonsene. Bortsett fra prisen. Noen har jo ikke peiling på bruktpriser, da kan gode kjøp gjøres, men denne fyren her selger jo klokker i bøtter og spann, og vet nok hva korrekt pris skal være. Samtidig så er det ikke sykt billig. Noen tusenlapper rimeligere enn standard bruktpriser. Uansett, nok muffins i mosen til at jeg ikke overfører noen penger uten å holde klokka i hånda! Jeg vil forsåvdt aldri overføre penger uten en gjeng med positive referanser herfra!
 
Har sendt han en mail, så vi får se om dette er reelt eller ikke. Men som @gmortens overfører heller ikke jeg penger før jeg har klokken i hånden.
 
Redigert av en moderator:
Opprinnelig postet av lobergen
det var dårlige og små bilder, proporsjonene på skriften så merkelige ut på bildet.
men jeg hadde ikke uttalt meg basert på sånne bilder.


Uansett fint at folk som er innom her på TS blir skremt bort feilaktig av TS'ere som påstår at ekte saker er falske.

Etter å ha avspasert fra kl 10, kjørt fra KrSand til østlandet, besøkt AD og fått ektehetsbevis (og en lang, fin klokkeprat), er jeg nå på vei hjem med en nyoverhalt og nydelig Sub 16610 på armen. Og kun lusne 17000 fattigere siden folk her inne skremte bort andre kjøpere :D
Klokken er fra en kjent samler som har gått bort.

Billigste Sub'en min noen gang!

Ekstremt ubehagelig innlegg : du quoter meg som om det var meg som feilaktig flagget uret som fake når jeg gjorde akkurat det motsatte...
@West
 
Redigert av en moderator:
Ja, hva skal man si ??

Jeg er litt skeptisk da språket er dårlig, samt at jeg generelt er spektisk til annonser som ikke er forseggjort:
- Eks 1: Rustfritt stål lenke. Korrekt: Rustfri slållenke.
- Eks 2: Sapphire krystallklart glass forran. Foran staves med en r, og hele setninga skurrer, kan selger ha benyttet google-translate?
- Eks 3: Dette er en flott klokke. Det er direkte feil, skulle tro selger har brukt denne: Svadageneratoren
 
Jeg er litt skeptisk da språket er dårlig, samt at jeg generelt er spektisk til annonser som ikke er forseggjort:
- Eks 1: Rustfritt stål lenke. Korrekt: Rustfri slållenke.
- Eks 2: Sapphire krystallklart glass forran. Foran staves med en r, og hele setninga skurrer, kan selger ha benyttet google-translate?
- Eks 3: Dette er en flott klokke. Det er direkte feil, skulle tro selger har brukt denne: Svadageneratoren

Den dere Svadageneratoren er mere morsom en Jim Carrey.. :D :D
 
Haha.. den var bra. Virker som generatoren er hyppig brukt av politikere.

Leverer en del rapporter på jobb, og svadageneratoren sparer meg daglig for timesvis med arbeid:) Ikke mange som tørr å utfordre en konklusjon eller anbefaling som svadageneratoren har produsert!