Kopier/fakes på Finn.no

Det jeg ikke helt klare og skjønne er hvorfor folk som selger klokker i den pris klassen.

Ikke tar seg tid til og ta noen ordentlige bilder.

:confused: :confused:
 
Explorer ii til 25200 på finn

Har ingen grunn til å si at dette er en fake, men noe muffens må det være.

Han svarer ikke på epost, "stock"foto, svensk tekst... Skulle ikke forundre med om denne også befinner seg i utlandet en plass.

Har noen fått noe svar på denne?
 
Har ingen grunn til å si at dette er en fake, men noe muffens må det være.

Han svarer ikke på epost, "stock"foto, svensk tekst... Skulle ikke forundre med om denne også befinner seg i utlandet en plass.

Har noen fått noe svar på denne?

Sendte han en mail for gøy, regnet med det var en scam. Klokken befant seg i Lübeck i Tyskland, når jeg sa jeg hadde familie der som kunne møte han, ble det plutselig veldig stille.
 

Vridbar bezel og greier!

34_2064538775.jpg
 
Sendte han en mail for gøy, regnet med det var en scam. Klokken befant seg i Lübeck i Tyskland, når jeg sa jeg hadde familie der som kunne møte han, ble det plutselig veldig stille.

Ikke sjekket, men antar dette er samme Explorer som car nevnt her tidligere, og som helt riktig befant seg i Tyskland, men oppgitt adresse nord for Oslo, samt tlf registrert i Trondheim. Styr unna ...
Caveat emptor!
 
Ikke sjekket, men antar dette er samme Explorer som car nevnt her tidligere, og som helt riktig befant seg i Tyskland, men oppgitt adresse nord for Oslo, samt tlf registrert i Trondheim. Styr unna ...
Caveat emptor!

Sendte denne mail til han:
Hei.
Hva menes med symbolske modell? Dette har jeg ikke hørt om tidligere. Er klokken i Norge? Selges den med box og dokumentasjon?

Fikk denne til svar:
Hei,
Dette er en bestselger.
Vennligst gi meg beskjed!
Hilsen
Nick

Valgte å legge på noen tusenlapper og gå for denne i stedet:cool:
Rolex Explorer II - ref. 16570, rett fra storservice! - FINN
 
Jupp, samme selger. "Nick" foreslo at jeg sendte ham penger så kunne jeg finne noen innen EU jeg stolte på, og gan sende klokka dit, så jeg slapp mva ..jadda ...


Sendte denne mail til han:
Hei.
Hva menes med symbolske modell? Dette har jeg ikke hørt om tidligere. Er klokken i Norge? Selges den med box og dokumentasjon?

Fikk denne til svar:
Hei,
Dette er en bestselger.
Vennligst gi meg beskjed!
Hilsen
Nick

Valgte å legge på noen tusenlapper og gå for denne i stedet:cool:
Rolex Explorer II - ref. 16570, rett fra storservice! - FINN
 
Jupp, samme selger. "Nick" foreslo at jeg sendte ham penger så kunne jeg finne noen innen EU jeg stolte på, og gan sende klokka dit, så jeg slapp mva ..jadda ...

Selger må også være lettere hjerne skada som i det hele tatt klarer prestere og si noe så dumt.. :D :D