Kopier/fakes på Finn.no

PANERAI LUMINOR AUTOMATIC - FINN Torget
Ingen Panerai ekspert, men ifølge google skal dette urverket OP6567 være en ETA 6497 base, og da altså ikke automatisk ...dvs om det faktisk er OP6567 det står da.

Tok en liten runde inne på sidene til Panerai og fant denne som passet best til bildene på Finn.no
PAM00241

Jeg er ingen ekspert, men synes
den ser en smule fishy ut og at det så mildt sagt jævlig ut!!! Lenken virker så dårlig at, ja... FY!
Synes også selger kunne tatt bedre bilder, opplyst hvor den var solgt, modellbetegnelse, boks/papirer, osv...
Samt noe jeg ser nå er jo at baklokket ikke stemmer overhode, samt et lite forseggjort display på baksiden...

Får få noe av Panerai-guruene til å si seg enige:D
 
Ta turen innom en urmaker slik han får se på den.

Har varit hos Urmaker Bjerke i Oslo.har lemnat in klokkan.Det tog 3-vekkor innen svar.Ner jeg hjemtade klokkan.
fick jeg igen den i en nytt breitling(reise fodral)og fick en liten breitling brosur.Det var en papper med,
"Urtavlan original,bezel original,bak lock original,urverket "kan vara original"visarna kan vara bytte.
En så lenge er ok,MEN...jeg fick ikke med lappen med dere utlåtande."motivering:de er o sekra?????
Er ikke bjerke er den mest etablert og kuskapsrik innom breitling?
Jeg vill selga uret,men vill ikke selga en fake.
Så derfør er takksam før mer angagemang fra er som vet/kan..mer om den.
PLEAS!!!!!Lite respons.....
 
Har varit hos Urmaker Bjerke i Oslo.har lemnat in klokkan.Det tog 3-vekkor innen svar.Ner jeg hjemtade klokkan.
fick jeg igen den i en nytt breitling(reise fodral)og fick en liten breitling brosur.Det var en papper med,
"Urtavlan original,bezel original,bak lock original,urverket "kan vara original"visarna kan vara bytte.
En så lenge er ok,MEN...jeg fick ikke med lappen med dere utlåtande."motivering:de er o sekra?????
Er ikke bjerke er den mest etablert og kuskapsrik innom breitling?
Jeg vill selga uret,men vill ikke selga en fake.
Så derfør er takksam før mer angagemang fra er som vet/kan..mer om den.
PLEAS!!!!!Lite respons.....

Denne lokken skal vel ha et Breitling cal. 13 urverk basert på valjoux 7750. Det sitter et 7750 verk i klokken
du linker til. Men om det er det orginale cal. 13 verket er jeg usikker på.

IMG_3448-2.jpg


Jeg savner Breitling logo på rotoren.
 
Denne lokken skal vel ha et Breitling cal. 13 urverk basert på valjoux 7750. Det sitter et 7750 verk i klokken
du linker til. Men om det er det orginale cal. 13 verket er jeg usikker på.

IMG_3448-2.jpg


Jeg savner Breitling logo på rotoren.

AAh...Takk for svar.De var det som gårde mig oseker ogso.(en liten ård/tekst)kan gøra så mycket.
Konstigt att Bjerke vill ikke utlåta sig??men på andra sidan fick jeg klokkan i retyr i nytt breitling transport boks
(den svarta med zipp lås og en brosur)så de kanske er der vi er.Breitling loggo på rotorn.
Ser du den linken som går till en beskrivelse/historik om de.Der finnas ogso en bilde med"naken rotor"
Uten breitling tekst.


http://forums.watchuseek.com/f39/breitling-chronomat-
short-history-part-2-pilots-chronomats-13334.html
 
AAh...Takk for svar.De var det som gårde mig oseker ogso.(en liten ård/tekst)kan gøra så mycket.
Konstigt att Bjerke vill ikke utlåta sig??men på andra sidan fick jeg klokkan i retyr i nytt breitling transport boks
(den svarta med zipp lås og en brosur)så de kanske er der vi er.Breitling loggo på rotorn.
Ser du den linken som går till en beskrivelse/historik om de.Der finnas ogso en bilde med"naken rotor"
Uten breitling tekst.


http://forums.watchuseek.com/f39/breitling-chronomat-
short-history-part-2-pilots-chronomats-13334.html

Linken din virker ikke, men hvis et offesielt Breitling service centre har returnert klokken i et Breitling service-etui
og vedlagt en "Breitling Service" folder antar jeg at de har gått god for uret og dets autensitet:)
 
Linken din virker ikke, men hvis et offesielt Breitling service centre har returnert klokken i et Breitling service-etui
og vedlagt en "Breitling Service" folder antar jeg at de har gått god for uret og dets autensitet:)

Takk for svar.
Klick ikke bara på den blå feltet på linke.ta hela klipp ut og klistra i nettlesern.Komplett .
Blå felt og svart under.deter hela linken.Innteresant.
Eller prøv her:

Breitling Chronomat - a short history, part 2: The Pilot's Chronomats
 
Breitling

Takk for svar.
Klick ikke bara på den blå feltet på linke.ta hela klipp ut og klistra i nettlesern.Komplett .
Blå felt og svart under.deter hela linken.Innteresant.
Eller prøv her:

Breitling Chronomat - a short history, part 2: The Pilot's Chronomats

Hei Bulova, håper du "lander" med denne klokken, (har selv hatt maken tidlig på -80 tallet) bestill opp en rem i blå sharkskin og dette blir en sommer-vinner !. (jeg har org. foldespenne hvis du trenger).
 
Hei Bulova, håper du "lander" med denne klokken, (har selv hatt maken tidlig på -80 tallet) bestill opp en rem i blå sharkskin og dette blir en sommer-vinner !. (jeg har org. foldespenne hvis du trenger).

Hei.
Takk for uppmuntran:):)Klokkan børgar bli veldigt "freaking expensive"inkjøp,tull/moms og bjerke var ikke gratis heller,men vad har du tenkt før pris?

"