Hei!
Det er jeg som er eieren av den diskuterte klokken.
Det er riktig at det er noen bruksmerker på klokken ved remfestet, dette har kommet etter skrap fra skrujern ved bytte av rem.
Jeg er langt i fra noen klokke ekspert, men synes denne var fin og kjøpte den av en bekjent for langt over min utsalgspris(som jeg skjønner er kanskje litt lav). Jeg kjøpte den med boks, krokodille rem, skinnrem og lenke. I fjor hadde vi et innbrudd i bilbutikken jeg driver, og innholdet i boksen ble da desverre stjålet. Innboforsikringen dekket desverre ikke personlige eiendeler, så jeg har ikke kjøpt noe av dette igjen, synes også gummiremen er mest praktisk.
Angående klokkens genuinitet, så må jeg jo bare si at jeg håper den er ekte. Ellers har jeg også blitt lurt, har sagt til interessenter(det har vært mange) at jeg gjerne tar klokken til urmaker for verifisering. Ønsker absolutt ikke selge noe uekte!
Dette var min første "ordentlige" klokke som jeg har vært veldig glad i, men jeg ønsker nå en med automatic funksjon. Ser på en Breitling Superocean Heritage Chronograph Heritage som ligger på finn.no til 12.000,- er dette en ok pris? Eventuelle meninger om den er ekte? Går det an å bytte ut bezelen på denne?
Mvh
Dan Riebe
92843228
Ps: ta gjerne kontakt angående min Panerai dersom dere har spørsmål.