Kopier/fakes på Finn.no

Meg bekjent er ikke KM den samme du tenker på @Nessuno79.

Men må husker jeg ikke navnet på han du tenker på, eller som jeg tror du tenker på :)

Var det ikke Scharnke som kjøpte den blå Sub'n av Rolf? Uenigheten den gang var vel om den ble levert slik som ny fra urmaker eller ettermontert senere(?)
 
Redigert av en moderator:
Meg bekjent er ikke KM den samme du tenker på @Nessuno79.

Men må husker jeg ikke navnet på han du tenker på, eller som jeg tror du tenker på :)

Var det ikke Scharnke som kjøpte den blå Sub'n av Rolf? Uenigheten den gang var vel om den ble levert slik som ny fra urmaker eller ettermontert senere(?)

@Rød hehe nå vet jeg jo heller ikke om du tenker på ham jeg tror jeg tenkte på, så i fare for at KM er en helt annen jeg, og du tenkte på ...tenkte jeg at jeg like godt fjernet innlegget mitt. Så tråkker jeg i allefall ikke noen (hverken påtenkte eller andre) på tærne;)
Men ja, mye som tyder på at dette er Rolf/Scharnke utgaven.
 
Redigert av en moderator:
Hei,

Har lenge lurket på forumet her, men tenkte dette var et fint tidspunkt å komme frem i lyset:

Ser en som selger "tøff automatic klokke av grei kvalitet kr 800" på finn.no.
div ur - FINN Torget
Dette er da vel en Tag Heuer Monaco calibre 36? Eller rettere sagt, et forsøk på å ligne på en.
 
Burde vært manuell kontroll på alle annonser med "kopi", uoriginal eller liknende i annonsen.