Kopier/fakes på Finn.no

image_zpsf326a74f.jpg


image_zps6af8ceb5.jpg


image_zps7c3ea4d3.jpg
 
Den er 100% fake. Spennene til Rolex er 16mm og dette er en 20/18 rem med 18 spenne. Rent søppel, helt samme type ble dunget ut på eBay i store antall for type 100kr stk.
 
Ser han i annonsene i dag lagt til
"Pris kun i dag og du hsr bestemt deg ved første kontakt.

Min siste dag på finn , på en stund“

Teppehandler-retorikk og forhåpentlighvis holder han ord og holder seg unna Finn.no... og for guds skyld Sonen :mrgreen:
 
Er det del ordbruk i annonsene som er tvilsom også til å være selvtitulert "lidenskapelig opptatt av klokker og ur"

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=54387622&orgId=880128935&sort=0&ref=fas

"Jeg kan ingenting on quartzverk bortsett fra at det visstnok tilføres energi fra et batteri, jeg skifter det uten at det gjorde noen endring i tingenes tilstand "

Støtter også @adamskater med tanke på retorikken: "Obs . Pris kun i dag. Du har bestemt deg ved første kontakt . Min siste dag på finn."
 
Redigert av en moderator:
Ser han har en egen lukket facebookgruppe (Klokkeriet) som profilerte Tidssonen medlemmer er inne på. Håper noen sier ifra.

Ser samme fyren har en instagramkonto også. Klokkeriet. Litt enkel Research viser at det trolig er Rolf Ronnie Skorstad utenfor Kristiansand som driver den ihvertfall. Beklager om jeg tar feil, men innlegg/bilder er ihvertfall postet fra hans adresse

Han "Henrik" ifra den facebookannonsen, har vi blitt advart om her inne. Det var noen her som hadde byttet og kjøpt noe, og han hadde visst skrudd litt på urverket selv osv.... Noe med en breitling mener jeg det var. Husker ikke hvem her inne som ble lurt eller...

Men han er ikke samme mann som klokkeriet. Han har en annen Facebook side han selger og kjøper ifra.
 
Redigert:
Han Henrik har vel solgt og byttet en del gamle Omega som han har tuklet med selv? Er også aktiv i en "Kjøp, salg og bytte av klokker" på facebook, der det selges mye rart.