Krille boxer ut

Gratulere m kjempeflott klokke :),
Denne blir finere og finere ,Personlig har jeg gått fra og ikke like den til å synes den er helt grei til nå
hvor det faktisk er en reel mulighet for at denne blir min neste klokke ..
Dette er en av tingene som er så kjekt med tidssonen ,man får følge andres nyvinninger og tilskudd i klokkeboksen, og med slike fantastiske fotografer som vi har noen av her på forumet er det lett å bli fristet .he he

Gratulerer med superklassiker!
Ingen samling er komplett uten en Speedy Pro.
Selv om jeg er mest svak for stål baklokk men "Flight qualified by NASA..", er det noe spesielt med å få se på det deilige ikoniske urverket!
Etter min mening er dette et manufacture verk. Unikt for dette uret.:D

Grattis!:D
Alle de fine bildene gjorde at jeg fikk lyst på en Speedy.
Også den pene baksiden.:D
Må gå noen runder med meg selv nå ja...

Takk, takk, gutter! Det er fine greier, og jeg er veldig fornøyd med å plutselig ha den her. Jeg var ikke klar over da jeg sto opp i dag at det var slik det skulle bli, har egentlig jaktet på noen andre ting, men Speedy har vært i hodet mitt veldig lenge. Så når muligheten bød seg var det bare å klinke til. Har stirret en del på verket nå, og det er virkelig pent:):)

Lekkert krille, en sann klassiker. Grattis.
God følelese å endelig få den ut av hode og på armen isteden, right ?

Gratulerer så mye.!:D Den er rett og slett døds fin:). Den svirrer å går inni hodet mitt også, men et evt kjøp blir desverre ikke før på nyåret:(

Gratulerer!

Den Speedy'en er vel noe av det mest klassiske jeg kan tenke meg! Et virkelig flott ur, herlig å kunne "se rett hjem", som du skrev, Krille! :p

Enjoy!

Nice! Meget pent ur :D En klassiker selvsagt!

061966063.jpg