Glem Urverket.no med en gang, i alle fall i denne sammenheng. Hvis man ser bort fra at det har vært en del grums med kjøp derfra (søk i forumet), er prisen slett ikke god. Kjøper du derfra må du betale 26175 kr + 6500 kr i moms, da er du over veil pris hos norsk AD, som er 31500,-.
Jeg kjøpte uret mitt hos norsk AD i Osloområdet.
Men til noe helt annet ? Finnes speedmasteren med automatic?
Ser disse er en del dyrere enn de med opptrekk så spm er om det e verdt å legge de ekstra kr for å få med automatic. Etter som du (Krille) sikkert har brukt din nyervervelse de siste dagene så lurer jeg på hvordan din opplevelse av et manuelt ur er. Er det litt ekstra pes med å huske å trekke opp uret etter så så lang tid eller er det noe som du gjør helt uten å tenke over det? Jeg tror jeg kansje personlig ville satt pris på en power reserve indikator på et manuelt ur
Det står jo at norsk moms på 25% er inkludert?Glem Urverket.no med en gang, i alle fall i denne sammenheng. Hvis man ser bort fra at det har vært en del grums med kjøp derfra (søk i forumet), er prisen slett ikke god. Kjøper du derfra må du betale 26175 kr + 6500 kr i moms, da er du over veil pris hos norsk AD, som er 31500,-.
Så da er kanskje prisen grei nok?Deres priser inkluderer 25% norsk moms, hvordan fungerer det?
Norsk moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt kommer i tillegg. Totalsummen du får i din handlevogn er det du skal betale, ingen ekstra avgifter kommer i tillegg. Scandinavian Luxury AB (Urverket.no) tar alle eventuelle fortollingsgebyrer.
Jeg har jo egentlig hatt automatikk som en forutsetning for nye ur, men på denne klokka synes jeg opptrekk er veldig, veldig ålreit. Det blir nesten som et lite rituale å trekke den hver morgen, pluss at jeg ofte blir sittende og trekke klokka ellers på dagen også.... Så det er ikke noe problem, og var ikke noen dealbreaker for meg.Er det litt ekstra pes med å huske å trekke opp uret etter så så lang tid eller er det noe som du gjør helt uten å tenke over det? Jeg tror jeg kansje personlig ville satt pris på en power reserve indikator på et manuelt ur
Ja, har du sett! Det må være noe de har begynt med nylig - da er jo prisen slett ikke verst! Ikke noen grunn til å utsette det da, vel?Det står jo at norsk moms på 25% er inkludert?
http://www.urverket.no/omega-speedmaster-chronograph-black-dial-bracelet-p-338.html
Dette står under FAQ'en
Så da er kanskje prisen grei nok?
Nja, skal det bli noe nytt (brukt) nå så blir det en Explorer l fra JonnyJa, har du sett! Det må være noe de har begynt med nylig - da er jo prisen slett ikke verst! Ikke noen grunn til å utsette det da, vel?