Kryptovalutatråden

Vurderer å gå inn med 20k i bitcoin-/kryptovalutamarkedet. Er det lurt, og i såfall, har noen noe tips?
 
Vurderer å gå inn med 20k i bitcoin-/kryptovalutamarkedet. Er det lurt, og i såfall, har noen noe tips?
Finn deg en ICO (initial coin offering) som du har tro på, og invester i den.
Alternativt, hvis du har tro på kryptovaluta, kjøp en av de store (BTC, ETH, BCH, LTC, XRP). Eller en mindre en som du har lest deg opp på og som du tror på selv.
Det er vanskelig å gi bedre råd, all den stund det er særs høy risiko i dette markedet. At 2018 kommer til å bli vilt er jeg helt sikker på, men det kommer til å svinge mye og etter hvert som statlig regulering kommer mer og mer på banen vil vi muligens se at det roer seg. Eller ikke. Den som hadde hatt en glasskule som virket...
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Var en fin dag å våkne på! :) ** Våknet opp 09:30
1.0555 nå og jeg er fortsatt blid :)
Om denne kommer opp i coinbase så kan vi trygt forvente oss et fint hopp alene bare der, dog vet ikke om det er langsiktig eller ikke.
Men hva kan vi forvente av XRP egentlig? Den blir nok ikke like stor som BTC, men kan vi realistisk tippe opp mot 1000$ ila 2018:rolleyes:
 
Var en fin dag å våkne på! :) ** Våknet opp 09:30
1.0555 nå og jeg er fortsatt blid :)
Om denne kommer opp i coinbase så kan vi trygt forvente oss et fint hopp alene bare der, dog vet ikke om det er langsiktig eller ikke.
Men hva kan vi forvente av XRP egentlig? Den blir nok ikke like stor som BTC, men kan vi realistisk tippe opp mot 1000$ ila 2018:rolleyes:
Fra det jeg har lest så er nok $2 ganske sannsynlig utover i 2018. Muligens opp til $5.
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Var en fin dag å våkne på! :) ** Våknet opp 09:30
1.0555 nå og jeg er fortsatt blid :)
Om denne kommer opp i coinbase så kan vi trygt forvente oss et fint hopp alene bare der, dog vet ikke om det er langsiktig eller ikke.
Men hva kan vi forvente av XRP egentlig? Den blir nok ikke like stor som BTC, men kan vi realistisk tippe opp mot 1000$ ila 2018:rolleyes:
Tror $1000 er litt i overkant. Tror vi kan drømme (!) om $100; realistisk så vil jeg si mellom $5-10... Men hvis vi når $1000 blir det 5711!!
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Mulighet for kjøp er til stedet. Spørs hvor lenge denne nedturen vil være, mange klør seg i huet og følger nøye med :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Solgte BTC i dag tidlig tilsvarende av hva jeg gikk inn med for ca. 7 uker siden. Resten av BTC som står igjen på Coinbase-kontoen min er ren bonus. Blir nervøs av slike ras som har vært i dag.
Har troen på at den går opp igjen, men har uansett ikke tapt noe når jeg har tatt ut innsatsen.
 
Fin mulighet til å tjene litt penger dette. Litt mer positiv stemning på børsene nå. Mange alt coins man fikk meget lave innganger på. Kan bli en spennende natt.
 
"Let’s be clear. The American market for Bitcoin is an aspirational one; but the true volume is done in Asia. Instead of going through the trouble of setting up shell corporations to launder their money, the Chinese have been using crypto currencies, which was beautifully marketed as some sort of rebellious form of capitalism — creating millions of bedroom billionaires.

All of that might be ending soon, thanks in part of President Trump.

He’s gonna sick the IRS hard on your asses — tossing evil tax evaders into ass-raping prisons.":D

http://ibankcoin.com/flyblog/2017/12/22/trumps-tax-bill-may-reason-crypto-rout/#sthash.p9GnCivh.dpbs
 
Det samme ble sagt da jeg kjøpte mine første bitcoins i 2013 :D


Vekslet litt BTC til Ripple tidligere i uken. Ser ut som det var smart.
Godt vekslet:cool:
XRP og BTC har forskjellig innretning og volum. Men for all del, det er ingen her som blir mer happy om du har rett!!