Motargumentet er vel at denne kunne ha blitt brukt på flere tidligere stadier. "Even a broken clock is right twice a day."
Spørsmålet var om hvis vi står akkurat nå i "first sell-off" eller "return to normal" fasen.
Eller er vi på noen av disse plasser i hele tatt?
BT ble startet den 3 januar 2009.
Det som er interesant er at "first sell-off" og "Bear Trap" fasene har skjedd i juni-juli 2017, altså omtrent 8 år og 6 måneder etter at BT var lansert.
Og det er ingen tilfeldighet for min del : de "business syklusene" Martin Armstrong fant ut går bestandig etter cirka 8,6 års merking (disse kan faktisk kalkuleres rett på dagen)
En del andre sykluser går etter 86 etc etc.
Kort forklart
der.
BT har en ganske nøyaktig syklus og derfor kunne AI Socrates vite hva som skulle skje (beskrevet
der.)
8,6 er ingen hokus-pokus greie: det er koblet med Pi gjennom solsystemets syklusen vår.
Et
solår er cirka 365.24219 dager.
365.24219 X 8,6 = 3141,08...
3141/1000 = Pi . Også forklart
der.
Husk at 8,6 er ikke et -absolutt- nummer men bare en "grov" referanse som er brukt og derfor 3,141 er nok for å påstå at det er ingen tilfeldighets greie vi ser på. Vi ser på Pi (3.141.......)
Det er relevant fordi Pi er
overalt. Og når jeg sier overalt, kan jeg lover deg at det er
uten grenser.
Poenget mitt er at BT sin syklus er "forutsigbar" og derfra,
JP Rodrigues kurven(basert på business syklusene) du ser oppover er noe å følge tett på.
Etter 8,6 år syklusen er "first sell-off" fasen(juni 2017) allerede forbi : jeg ser ikke på sammenhengen som en tilfeldighet.
Og derfor mener jeg at vi ser nå på "return to normal" fasen.
Nå kan du bare tenke 2 ting : enten jeg er på noe eller jeg er full av skitt
Fremtiden skal vise.