Kundebehandling...

Første innlegg oppdatert.
Navnet på en urmaker fra Oslo som bør ta et kurs i kundeservice kommer snart om ikke saken brått og uventet tar en ny vending i morgen tidlig. :evil::evil::evil:
(det kan da umulig være noe galt i å navngi en useriøs aktør etter så lang tid og så mange brutte avtaler fra urmakerens side???)

Ikke galt i det hele tatt. Slike aktører i markedet vil vi ikke ha, og de bør unngås. Kom derfor svært gjerne med navnet uansett!

Wow, for et sirkus. De har jo ikke kontroll i det hele tatt virker det som . Utrolig dårlig, håper de klarer å rette opp etter seg nå omsider.

Lett å være enig i dette, nå har du jo nevnt at en av de ansatte er på sonen. Jeg vet kun om en urmaker her inne, han har skrevet hvor han jobber, det sikkert flere som ikke har skrevet hvor de jobber. Poenget mitt er at så lenge du har sagt så mye vil mistankene uansett gå i en retning og det er derfor like greit at du oppklarer hvem du omtaler.

Lett å være enig i dette, nå har du jo nevnt at en av de ansatte er på sonen. Jeg vet kun om en urmaker her inne, han har skrevet hvor han jobber, det sikkert flere som ikke har skrevet hvor de jobber. Poenget mitt er at så lenge du har sagt så mye vil mistankene uansett gå i en retning og det er derfor like greit at du oppklarer hvem du omtaler.

Hvis denne urmakeren er her burde vi jo kanskje høre deres side av saken?

Denne historien er ganske lik min hvor jeg innleverte min klokke til reperasjon i februar 2011 og en lang runde med dårlig og manglende tilbakemeldinger :( Har forsatt ikke fått den tilbake.

Hørte ingenting i dag. Ingen telefon, ingen sms eller noe mail.
Anbefaler andre å tenke seg godt om før de handler hos Alf Lie...

Hørte ingenting i dag. Ingen telefon, ingen sms eller noe mail.
Anbefaler andre å tenke seg godt om før de handler hos Alf Lie...

Trist sak. Håper denne saken snarlig får en "lykkelig" avslutning.

Selv kan jeg som mange andre ikke si et vondt ord om AL, uten at det gjør din sak bedre.

Utrolig kjip situasjon du har havnet i... Jeg har hørt mange som har snakket varmt om AL og hatt kun positive opplevelser de gangene jeg har vært innom og snakket med dem på tlf. Håper dette er et av få unntak...

Høres veldig kjipt ut, selv om jeg er typen som "vil høre begge sider" før jeg gjør meg opp noen mening...

Har foreløpig samme erfaring med AL selv om det på langt nær er like ille som hos TS.

Leverte en klokke for takst 26. juni med lovnad at det ville ta 4-5 dager. Maks en uke.

Jeg ble uansett lovet å få løpende tilbakemelding dersom de skulle fravvike på tiden.

I mellomtiden har jeg hatt noe korrespondanse med de, vært innom og forhørt meg samt ringt ett par ganger.

Ringte senest tirsdag 10. juli hvor jeg ble informert at uret skulle være klar til henting torsdag, senest fredag 13. juli.

Sålangt har jeg ikke hørt noe mer fra de, verken om taksten er blitt ferdig utført eller om det er klart til å hentes.

Tidligere har jeg hatt utelukkende positiv erfaring med AL, men dette siste kunne jeg vært foruten.

Høres veldig kjipt ut, selv om jeg er typen som "vil høre begge sider" før jeg gjør meg opp noen mening...

Ser den. Det er overhodet ikke noen behagelig situasjon å måtte henge ut en forhandler, men hvor mange andre muligheter har jeg? Jeg har tross alt betalt for fire måneder siden uten å ha fått en klokke og responsen på mine henvendelser uteblir. Det positive er jo at jeg fikk tilsendt en annen klokke jeg har vurdert. Den tør jeg jo ikke ta i bruk da vi ikke har en avtale om pris, så den har jeg bare prøvd på hånden for å sjekke om "vil ha faktoren" er tilstede. Sendte jo som sagt en sms med forslag om kraftig prisavslag på den som kompensasjon, men det ble aldri besvart. Synd, men jeg får vel bare ta tiden til hjelp og se om det løser seg.