Kunsttråden

Takk :) ATR er nok ikke for salg på lenge, fikk den ferdig innrammet i hus for et par dager siden...... Brukte laaang tid på å finne en til "rett" pris.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar
Jeg ga £900 for mitt. Eneste jeg har sett som var i nærheten av $1000 var et som var skadet i kanten......
Dette er et veldig populært motiv som nok vil stige i pris fremover.

Eelus slipper forresten et nytt trykk i morgen, ikke på samme nivå som ATR etter min mening.
 
Slitent skilt på plass i gangen:)

62EE3508-33CF-4564-8947-F526681B0EBF_zpsvaeozwvs.jpg
 
Burde legge ut det eneste bilde jeg har som er lagd av en kunstner (samboeren til en på TS) Ailin Einmo. Helt fantastisk flink til det aller meste, mye forskjellig kunst, men finner alltid likhetstrekk mellom motivene. Mitt bilde er spesialbestilt og vil aldri lages nytt av eller kopieres, så virkelig en one off. Penn og blyant.


 
Begynt å lure på om jeg skal se å få noe kunst på veggene i huset.
Kan absolutt ingenting om kunst, men artig å kikke litt rundt :)
Noen som har gode erfaringer med trygge nettsider å handle fra? Gjerne da norske sider :)
 
@adamskater
Ja har vært inne å kikket litt, men har sett at Pushwagner driver med samme priser på sin egen hjemmeside og det er vel da kanskje like greit å evt handle rett fra mannen selv.
Men Fineart er fint å bruke (og andre nettgallerier) til å bli kjent med forskjellige kunstnere og stiler :)
Får se hva jeg tar med råd til, men føler ikke for å kutte klokkebudsjettet på dette enda.. ;)

Har også sett litt på Dolk og Dot Dot Dot, tips til andre i noe av samme stil..?
 
Synes Mehdi Ghadyanloo har flere fine og skulle gjerne hatt flere av de på veggen her hos meg. Venter for øyeblikket på Equilibrium som er det eneste jeg har klart å få fatt i foreløpig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar