Her er et par av mine Kenneth Blom til høyre. Esra Røise til venstre. IMG_8573 by Mads Loeken, on Flickr
Er det noen her som har noe annet enn street art på veggen? I beste mening, naturligvis.
Siden jeg etter huskjøp, oppussing og ikke minst møblering har både mager klokkekonto og klokkebeholdning så får jeg bidra litt her isteden
Jeg har samlet på kunst i ca. 10 år, og har kjøpt bilder jeg har likt - uten tanke på fremtidig verdistigning.
På kjøpslisten så ønsker jeg mer av norske kunstnere - et politisk trykk av Kleiva hadde ikke vært feil, mer Gunnar S, et Art Ranger med den feite ramma, "This is how I make money" av Melgaard, et stort foto++
Men for første gang på mange år så har jeg endelig fått plassert all kunsten min på vegg - enten hjemme eller på kontoret - så det er mer møbler som er fokus i 2016.
2. Etasje er under oppussing og kjelleren er under ommøblering, men her kommer iallefall det jeg har i 1. etasje:
Mitt første kjøp - 3x Marilyn. Disse har hengt i stua de stedene jeg har bodd siden - og jammen passet de ikke inn i det nye huset også
Mer Warhol i stua - en stor signert plakat
Pushwagner original #1
Pushwagner original #2
Silvia Papas
Erling Lindkjølen - liker fargene i dette!
Gunnar S
Skal prøve å få lagt ut litt annet senere..
Liker samlingen din av billedkunst, og din samling av flotte ikoner som AJ Svanen, Egget, LC2 , panthella og Arco.
La også merke til din McIntosh McAire. Har du noen link til Neby @HenrikTA ?
Kongle og ph flott samlingTakk for det! Med interesse for klokker, kunst og møbler/lamper så har man iallefall ikke bruk for sparekonto i banken Har endel annen kunst også - skal prøve å få lagt ut litt mer etterhvert.
Ikke verst at du fikk med deg McAiren - tøff liten sak. Hvis du ser i speilbildet på Bank-litografiet så drar du nok kjensel på et par andre ting også
20 i stil på dette! Kan jeg flytte inn?Siden jeg etter huskjøp, oppussing og ikke minst møblering har både mager klokkekonto og klokkebeholdning så får jeg bidra litt her isteden
Jeg har samlet på kunst i ca. 10 år, og har kjøpt bilder jeg har likt - uten tanke på fremtidig verdistigning.
På kjøpslisten så ønsker jeg mer av norske kunstnere - et politisk trykk av Kleiva hadde ikke vært feil, mer Gunnar S, et Art Ranger med den feite ramma, "This is how I make money" av Melgaard, et stort foto++
Men for første gang på mange år så har jeg endelig fått plassert all kunsten min på vegg - enten hjemme eller på kontoret - så det er mer møbler som er fokus i 2016.
2. Etasje er under oppussing og kjelleren er under ommøblering, men her kommer iallefall det jeg har i 1. etasje:
Mitt første kjøp - 3x Marilyn. Disse har hengt i stua de stedene jeg har bodd siden - og jammen passet de ikke inn i det nye huset også
Mer Warhol i stua - en stor signert plakat
Pushwagner original #1
Pushwagner original #2
Silvia Papas
Erling Lindkjølen - liker fargene i dette!
Gunnar S
Skal prøve å få lagt ut litt annet senere..