Takker @BigT for god hjelp!
Gleden var på min side!
Takker @BigT for god hjelp!
RAMM?Nytt bilde fra Kim «Sinnsykshit» Larsen. Gleder meg til det er ferdig hos rammemakeren.
Vis vedlegg 238778
Det er de. Fikk nettopp rammet inn disse to hos de, og ble veldig fornøyd. Ingrid er flink.Stemmer! Satser på at de er dyktige!
Godt å høre! De har per dags dato ventetid på to måneder, så venter spent på resultatet selv!Det er de. Fikk nettopp rammet inn disse to hos de, og ble veldig fornøyd. Ingrid er flink.
Vis vedlegg 239193Vis vedlegg 239194
Har veldig god erfaring fra RAMM. Ventetid på to måneder? Har to bilder jeg skal få rammet inn, ser ut som jeg må komme meg av gårde snarest.Godt å høre! De har per dags dato ventetid på to måneder, så venter spent på resultatet selv!
Etter oppfordring fra @Mavo , så deler jeg mitt Bjertnæs-bilde. (Skamløst lånt fra nett - jeg er litt reservert på å dele bilder av mitt hjem på nettfora). Verket heter så mye som «Nozinan». Spent på å høre hva dere andre ser i motivene. Det trigger mye i meg, og jeg har helt klart noen teorier.
Vis vedlegg 239663
Vis vedlegg 239702
Her er Bjertnæs-bildet vi har. Skal ikke prøve meg på noe analyse, men jeg liker det veldig godt. Så på det lenge uten å kjøpe det, og når det ble solgt fra det galleriet skjønte jeg at jeg måtte slå til hvis det dukket opp en annen plass senere. Og det gjorde det heldigvis.
Har null peiling på kunst, men dette var kult!Martin Whatson Original på cardboard.
Vis vedlegg 246544