Lenge siden sist :)

Gratulerer! Den er virkelig pen, har vokst veldig på meg siden jeg så den første gang live i Basel.
Pen penere penest!
 
Denne har jeg likt svært godt helt siden jeg så den første gangen, og den ser jo bare utrolig flott ut på bildene dine også!

Gratulerer så mye!

Trivelig å høre :D Enig med deg. Kul fra første blikk!

Veldig flott. Likte den fra første stund og gleder meg til å få sett den i virkeligheten.

Gratulerer så mye!

Takker :D Det lar seg nok gjøre ila ikke alt for lang tid skulle jeg tro.

Gratulerer med nyeste GMT`en:D

Tusen takk :D

Gratulerer med GMT. Har enda ikke sett denne live, men gleder meg til å se den. Ser smashing ut på bilder.

Takker :D Du får ta en titt så fort det lar seg gjøre. Plutselig trenger Adam kjøkkenassistenter igjen hehe

Gratulerer med veldig sprek GMT ;)

Thanks!

Gratulerer med nydelig GMT, kjempefin i blått :)

Enig med deg ;) Blått funker meget bra på den.

Gratulerer! Kjenner jeg må gå en tur innom forhandler og prøve den der. Ser alvorlig fin ut!

Mange takk! Det synes jeg du burde gjøre. Den er verdt en titt i real life.
 
Oj så flott!!:DGratulerer!

Tusen takk :D


Enig ;)

Gratulerer! Den er virkelig pen, har vokst veldig på meg siden jeg så den første gang live i Basel.
Pen penere penest!

Takker :D Om du ikke har sett den i live før, anbefaler jeg en tur å se.

Grattis!
Denne gleder jeg meg til å se på neste GTG:cool:

Mange takk! Det lar seg nok gjøre ;)


Thanks!


Mange takk :D

Grattis med ny GMT!
Frekk i fargevalget disse, men det kler den. Enjoy! :)

Takker! Veldig interessant med en ny komplikasjon i samlingen og. Syns den blå GMT viseren er kul sammen med bezelen :)
 
Redigert av en moderator:
Hvilken farge er det på lumen på denne @Boro ? Har de matchet blå bezel med blå lume, eller kjører de grønn som på den helsvarte?
 
Redigert av en moderator:
Hvilken farge er det på lumen på denne @Boro ? Har de matchet blå bezel med blå lume, eller kjører de grønn som på den helsvarte?

@TomB, Her har de matchet lumen også :) Blå og nokså kraftig lume! Meget lekkert. Selv jeg som er fargesvak ser det hehe. Grønn lume på DJ2, og forskjellen er stor.
 
Redigert av en moderator: