Lervik Ur svarer ikke på mail.

Medlem
18. feb. 2015
Innlegg
587
Har over en lang periode sendt til sammen 3-4 mail til Lervik. Om forskjellige ting. Uten å ha fått noen svar.

Var også innom for litt siden å spurte om en lenke. Han fikk mailen min og skulle sende meg mail når han visste pris osv. Har ikke hørt noen ting enda. Dett er en stubd siden nå.

Flere som har opplevd det samme?
Litt irriterende er det jo. Ellers god service der.
 
Har over en lang periode sendt til sammen 3-4 mail til Lervik. Om forskjellige ting. Uten å ha fått noen svar.

Var også innom for litt siden å spurte om en lenke. Han fikk mailen min og skulle sende meg mail når han visste pris osv. Har ikke hørt noen ting enda. Dett er en stubd siden nå.

Flere som har opplevd det samme?
Litt irriterende er det jo. Ellers god service der.

Anbefaler deg å ta en telefon til de.
‭+47 52 70 03 50‬
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Jeg har av og til opplevd at kontaktskjema sendt fra iPad ikke når frem til mottaker. Når det er sagt har jeg alltid fått kjapp tilbakemelding fra Lervik ur, selv på kvelden og i helgene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Sendte vanlig mail og fikk svar av Knut selv innen kort tid. De har nok vært uheldige med kontaktskjemaet. Så de bør kutte ut det og heller bare oppgi mail. Skal nevne det for han.
 
Lervik har en brukt klokke til salgs som jeg var interessert i. Tok kontakt og kom med et bud gjennom Finn der den er annonsert, intet svar.
Ringte de, fikk beskjed om at den som satt på informasjon var gått for dagen men de skulle ringe meg opp igjen. Ingen har ringt.
Sendte mail til deres e-post adresse oppgitt på nettsiden, intet svar.

Begynte å lure på om det var feil min e-post utsendelse, men det var det ikke.

Enten så har de noe teknisk feil, eller så er de ikke så interessert i å selge den de har lagt ut for salg.
Eller kanskje de ble fornærmet av budet mitt og ikke vil gi et svar engang. Ikke vet jeg.

Og ja, jeg har sjekket søppelposten min.
 
Sendte mail til Lervik for ca en mnd. siden, der jeg ønsket og kjøpe en ny klokke. Dog en Limited Edition og kanskje vanskelig og skaffe, men svar da mann!
 
Jeg spurte Lervik om en Breitligg, de hadde denne ikke inne. Men de ønsket å gi meg en pris på en annen Breitling. Da det var deres forslag at de skulle sende meg et tilbud så regnet jeg med at dette skulle gå kjapt. Har purret et par ganger, blir ikke den tredje. Nå har det gått ca 6 mnd så legger saken død.
 
Knut har pensjonert seg og overlatt eierskapet til sønn.
Fikk svar fra Knut om dette etter at jeg tok kontakt høsten 2024 vedr. garantirep av Daytona jeg kjøpte ny hos Lervik. De hadde service for Rolex ut året, og kunne fortsatt ta garantireparasjoner.
Svaret inkluderte sønn og en annen ansatt.
Min fjerde purring lød slik -
"Greit å vite om dere kan ta denne eller om jeg må videre til Askeland eller Bjerke?
Bare si ja eller nei 😊"

Ikke svar, men Bjerke fikset kjapt for meg.

Skjønner litt at de ikke ønsket å bruke den siste tiden på garanti, men de kunne svart at de ikke hadde tid.
 
Enigma. En business kan da ikke gå bra på en såpass liten plass, når de ekskluderer kunder fra resten av landet?
 
Dessverre helt samme erfaring. Sendt forespørsel på klokker, herunder brukte som har ligget på Finn. Ingen respons.