Loddet er kastet! Jeg blir Rolex eier!

Kan ikke se noe selv under min lys-lupe. Finnes det noen bilder av en slik gravyre?

"Gravyre" er nesten å fornærme gravører, men her er i alle fall et eksempel fra ti år tilbake. To nummer på samme klokka, for sikkerhets skyld. De har sikkert fått seg sterkere briller og skarpere nåler nå til dags.

IMG_1724.jpg


IMG_1728.jpg



Gratulerer med kjøpet, forresten! :)
 
"Gravyre" er nesten å fornærme gravører, men her er i alle fall et eksempel fra ti år tilbake. To nummer på samme klokka, for sikkerhets skyld. De har sikkert fått seg sterkere briller og skarpere nåler nå til dags.

IMG_1724.jpg


IMG_1728.jpg



Gratulerer med kjøpet, forresten! :)

FAEN! Dere har rett... Hva pokker er dette for noe?? Kan man gjøre slik uten å si ifra????

20121104_210401.jpeg
 
Det er selvfølgelig kjipt at forhandler setter sitt bumerke på klokka, men personlig mener jeg at i det store og hele har det lite å si for godfølelsen du får når du bærer klokka på armen. Du vil jo ikke gå og se på merkene hver dag ;)

Gratulerer med et flott ur og velkommen som Rolex eier :)
 
Personlig har jeg bare gode erfaringer med Bjerke. Gravering på innsiden av en lug? So what? Skal du bruke uret vil du få mange riper og hakk, i mine øyne er dette bare positivt og bidrar til at du kan lese historien og opplevelsene du har hatt med uret. Liker du ikke riper og dings kan du jo polere bort graveringen sammen med andre bevis på at klokka er brukt. En submariner er en ekte toolwatch og skal brukes, det er jo hele gleden i mine øyne.
Gratulerer med godt valg.
Tom
 
Det jeg finner irriterende er at en forhandler skjender sitt produkt på denne måten uten å si ifra. Når det er sagt er det ikke noe jeg tenker på utover at det irriterte meg når jeg så det.

Må si at jeg blir mer og mer happy med klokka. Det er en eller annen gjennomgående kvalitetsfølelse i uret. Helt fantastisk å ha på armen :)
 
Når jeg lager en ny custom jaktrifle stter jeg mitt merke på. Men å RISSE inn slike kråketær på et nytt ur er ikke bare uforskammet, det senker jo også verdien. At de gjør det uten å informere kundene er jo skrekkelig! :eek:

Men gratulerer med nytt ur! :)
 
Jeg måtte selge min forrige Sub og kjøpe en ny fra Jørgensen pga dette. Jeg klarte rett og slett ikke å leve med den graveringen....
 
Dette var ny info for meg :confused: kan ikke skjønne hvorfor i helvete de skal gjøre dette. Selv om det kan poleres bort vil det redusere verdien av uret. Nå må jeg passe på å ikke kjøpe Explorer 114270 som opprinnelig er kjøpt hos Bjerke.

Gjør Bjerke dette på alle merkene selv high end Patek :confused:
 
Dette var ny info for meg :confused: kan ikke skjønne hvorfor i helvete de skal gjøre dette. Selv om det kan poleres bort vil det redusere verdien av uret. Nå må jeg passe på å ikke kjøpe Explorer 114270 som opprinnelig er kjøpt hos Bjerke.

Gjør Bjerke dette på alle merkene selv high end Patek :confused:

Ja.
 
Dette er jo helt utrolig!! Her burde en representant fra Bjerke snart komme på banen å komentere saken, for dette er alt annet enn god PR for Bjerke.
Hadde vært interessant å tatt en telefon til Daglig Leder Halvor Bjerke hos Bjerke, og fått høre deres versjon. Men kjenner jeg arrogansen der rett, så bryr dem seg vel ikke så mye om hva kundene mener, for kundene kommer jo alikevell - tror de....
for heldigvis har vi bl.a LERVIK UR og JØRGENSEN som vet hvordan kunder skal behandles. Amen.
 
Ja der må jeg beklage til Tigern og alle andre. Etter en uke på sykehuset i Haugesund med en terminal far, er ikke dømmekraften helt på plass. Bortsett fra et par turer hos Lervig har det vært den værste uken i mitt liv.
Jeg reagerte på uthevet tekst og amen og 4 poster og når jeg leser det nå blir jeg bare flau. Så jeg beklager, Tigern, jeg håper du tar imot en utstrakt neve og ikke drar din vei!