Loddet er kastet! Jeg blir Rolex eier!

Hei Fossdal, alt i orden! No bad feelings :)

Ja Rød, diskusjonen bør fortsette i din tråd-link, men følte for å svare her.

Tiger`n
 
Jeg har fått helt utmerket service på Bjerke, og kjenner meg ikke igjen i de veldig ladede meldingene om dem. Jeg synes kanskje det ville være fruktbart om vi forsøkte å dele mest mulig gode opplevelser, slik f.eks. mange gjør med Lervik, fremfor å snakke ned andre alternativer uten å referere så mye bakgrunn. Kardemommeloven og alt det der.. :)
 
Jeg har fått helt utmerket service på Bjerke, og kjenner meg ikke igjen i de veldig ladede meldingene om dem. Jeg synes kanskje det ville være fruktbart om vi forsøkte å dele mest mulig gode opplevelser, slik f.eks. mange gjør med Lervik, fremfor å snakke ned andre alternativer uten å referere så mye bakgrunn. Kardemommeloven og alt det der.. :)

Selv om jeg ikke er uenig meg deg er det på mange måter slik at Bjerke har redd sin seng og strengt tatt må ligge i den. De gjør mye bra, men enkelte ting blir dessverre skivebom.
 
Anbefaler Jørgensen i Tromsø hva både pris og service angår. Hulken er fin den men for min del ville jeg nok gått like mektig lei som jeg gjorde etter ei uke med Milgauss GV (Grønt glass). Rolex skal for min del være plain og enkel uten masse farger og dilldall. Meeen smaken er som baken, delt :) Lykke til med kjøpet :)