Da er jeg tilbake etter enda en London-tur
Tok meg en tur innom Watches of Switzerland i Brompton Rd, fin butikk og hyggelige folk det. Kikket på en WG Daytona med skiven jeg vurderer å bytte til på min SS, så bra ut.
Tok som alltid en tur innom Austin Kay on Strand, de har et ok utvalg og tidvis et litt mer spiselig prisnivå enn brukthaiene i Burlington Arcade. (Vannvittige priser på endel greier i London, skjønner ikke at de får solgt.) Kay hadde en 2009-mod TAG Heuer Monaco og en Tag Heuer Aquagraph, begge fristet litt. Men prisen på Monacoen var vel omtrent som nypris i UK minus VAT, og skjønte ikke helt utfyllingen av papirene. Aquagraphen var fornuftig priset, £895, men jeg glemte å spørre om boks og papirer. De har ellers endel riktig trivelige små militære vintage-ur på NATO, men dessverre ikke lenger Lemania monopusher chonoen med RAF-merkinger som jeg så på sist. Oh well
Burlington Arcade er uansett priser et mekka for å se ur man ellers bare kommer over på nettet, kan fint bruke noen timer der.
At jeg ble 24 timer forsinket på vei bort og at jeg ikke fikk bagasjen min før jeg kom tilbake til OSL skal jeg ikke nevne i denne tråden, det ble en fin tur uansett :roll:
Fine folk, britene, men vinter har de ikke peil på.