Noen her inne med erfaring med LUM-TEC sine klokker? Vurderer Combat B18. Ser de får gode kritikker rundt om verdensveven, men vanskelig å vite når man ikke får sett dem. (Antar de ikke har AD i Norge. ) Blant annet skal de ha fantastisk lume.
En liten oppdatering da det ramlet inn et par LT'er her
En B18 til meg og en M66 til en fornøyd kone
Flott samling du begynner få nå @Jrm. Jeg er fortsatt meget fornøyd med B18'en, og har nesten bestilt V5 flere ganger, men har hver gang bestemt meg for at jeg skal prøve litt andre merker istedetfor. Det er bare plass til noen få klokker i hjemmet og da syns jeg vel det er greit å prøve litt forskjellig, så har googlet og vært i butikker og prøvd i det siste. Endte med litt nettshopping: en seiko til (så pensjonerer jeg vel 'golden diver'en min), en Bulova Precisionist som jeg ettertid angrer litt på at jeg bestilte, og en Christopher Ward. Så får vi se om Lüm-tec blir aktuelt igjen senere.
Hvordan er forresten M66? 40mm? Kona fortsatt fornøyd? Driver og ser litt etter en klokkegave til dama, men vet hun helst bruker små nette typisk dameklokker..