Macrobilder

IMG_6753.jpg

Hva i all verden er det der?
 
Her var det virkelig mye snasene bilder!! Makro-shots er helt rått når det kommer til klokker, ingen tvil om det. :D

Må selvfølgelig slenge meg på trenden, men ser jo at mitt utstyr (les; en stusselig iPhone-gadget) ikke står helt i stil med mye av det som brukes her. :cool:

IMG_0968-1.jpg


IMG_0976.jpg


IMG_0899.jpg


IMG_0965.jpg


IMG_0960.jpg


IMG_0973.jpg


IMG_0985.jpg
 
Begynner å bli lenge siden sist her.
Seiko 5:
Håper ikke jeg blir saksøkt av Sponon for å stjele ideen på første bilde:D

seiko1of1-13.jpg



seiko1of1-13.jpg



Seikomacro1of1.jpg



Seikomacro1of1-2.jpg



Seikomacro1of1-5.jpg



Seikomacro1of1-6.jpg



Seikomacro1of1-8.jpg



Seikomacro1of1-13.jpg



Seikomacro1of1-11.jpg


"bare" en Seiko men det er alltid gøy med macro.
To be continued
 
Vi fortsetter.:D Her er det bilder av en klokke alle kjenner. Speedmaster pro.
(Mener å ha lest at folket mener det er for få bilder av Rolex og Omega her på forumet.):mrgreen:


Speedy1of1-4.jpg



macro001-2.jpg



Speedymacro1of1-3.jpg



Speedymacro1of1-5.jpg



Speedymacro1of1-7.jpg



speedymacro1of12.jpg



Speedymacro1of1-12.jpg



macro015-2.jpg
 
Flotte bilder!

På min Speedy står den lille Omega-logoen på glasset skjevt... Umulig å se til daglig, men jeg merker at det plager meg når jeg ser disse flotte bildene...
 
Mener jeg har sett flere Omegaer med originalglasset der den er på skeiva. Tror det er meningen at den skal stå litt tilfeldig, det gir i alle fall en eller annen form for mening for meg estetisk sett, på samme måte som med baklokk og krone.
 
Flotte bilder!

På min Speedy står den lille Omega-logoen på glasset skjevt... Umulig å se til daglig, men jeg merker at det plager meg når jeg ser disse flotte bildene...

Glasset ble skiftet i sommeren. Jeg sa fra til urmakeren klart og tydelig at jeg ville ha logoen riktig plasert, dvs kl 12.
Må innrømme at han så litt rart på meg.:D
Man ser det ikke hvis man ikke ser på klokka med forstørrelsesglass eller tar macro bilder men skjønner at det plager deg.;)



Mange flotte makro bilder du leverer i denne tråden, Agassiz :) Fortsett med det!

Takker. Det skal jeg men snart går jeg tom for klokker.:( Skulle ønske jeg ikke var så feig og tør åpne klokker for å ta bilde av urverket.
 
Glasset ble skiftet i sommeren. Jeg sa fra til urmakeren klart og tydelig at jeg ville ha logoen riktig plasert, dvs kl 12.
Må innrømme at han så litt rart på meg.:D
Man ser det ikke hvis man ikke ser på klokka med forstørrelsesglass eller tar macro bilder men skjønner at det plager deg.;)





Takker. Det skal jeg men snart går jeg tom for klokker.:( Skulle ønske jeg ikke var så feig og tør åpne klokker for å ta bilde av urverket.

Hehe, du får kjøpe noen fler klokker da;)