Mange som har bestilt iphone 4s ?

Nesten akkurat fått hendene mine i iPhone 4S, men merker fort at den er kjappere enn forrige modell. Har ikke fått lastet ned noe fælt med programmer enda, men blir mere testing utover kvelden ;) Første inntrykket på kamera er kjempe bra. Og jeg valgte svart iPhone som matcher denne klokken :)

90a4f407-a24d-7362.jpg

Supert. Jeg har imidlertid ett ønske. Har du mulighet til å ta bilde av noe og legge ut i max strl og uten noen komprimering?

Ha en fin kveld.

Preben

Føler ikke at dette klarer å vise kamera helt, men har ikke fått tatt noen bilder i dagslys enda :p
Siri er forresten ganske morsomt, selvom det bare er på engelsk foreløpig :)

Om Blackberry og QWERTY

Jeg hadde en BlackBerry 9780, prøvde å elske den, men det er rett og slett bare ikke så bra greier... Kommet frem til at det ikke er noe vits å ha BB i Norge, det er rett og slett ingen fordeler ift. ordentlige smart-telefoner.

Så jeg kjøpte isteden mellomtingen, HTC ChaCha, som har vist seg å være heeelt ubrukelig. Ingen fordeler whatsoever, bortsett fra at man har dette berømte tastaturet (som ikke er spesielt bra på denne modellen heller, bedre på BB).

Konklusjonen min er, etter på få år ha gått gjennom Nokias håpløse E72, BBen og HTCen, at iPhone er det eneste fornuftige å kjøpe (selv om det er et aldri så kjedelig produkt IMO). Nok svømming mot strømmen for meg nå, det blir en 4S til jul ;)

Jeg har per dags dato Nokia E72. Elsket den i starten, men jeg direkte hater (ja jeg vet det er et sterkt ord) den. Kjempe treg og ubrukelig nettleser. Bor nå i England hvor BB er rimelig utbredt, men det ser ut som om det er iPhone 4s som står øverst på ønskelisten min i år :)

Jeg har per dags dato Nokia E72. Elsket den i starten, men jeg direkte hater (ja jeg vet det er et sterkt ord) den. Kjempe treg og ubrukelig nettleser. Bor nå i England hvor BB er rimelig utbredt, men det ser ut som om det er iPhone 4s som står øverst på ønskelisten min i år :)

Ser ut til at vi er ganske enige her, Marius. Jeg har i alle år forsøkt å unngå iPhone, da jeg synes det er et ekstremt kjedelig produkt å kjøpe, men nå må jeg bare ta til fornuften og slutte å lete etter unnskyldninger for å kaste bort pengene mine på andre telefoner.

Etter å ha hatt iphone 4s i nesten en uke, må jeg si at jeg er veldig fornøyd. Merker stor forskjell fra iphone 4, i hvert fall på hvor kjapp den er. Alt av åpning av programmer går veldig raskt, og har ikke opplevd noen problemer. Føles som alt går utrolig treigt når jeg setter meg på ipad 1, så disse 2 kan nesten ikke sammenlignes på hastighet.
Det jeg også har merket på ipad 1, etter at jeg instalerte ios 5 er at den "klikker" en gang eller to om dagen når jeg surfer i Safari. Dette har jeg ikke opplevd noe til på iphone 4s.
Når det gjelder Siri vil jeg si at det fungerer bra, men merker at det er noen ord man på legge en del trykk på for at den skal forstå riktig ord. For meg så sliter den veldig med "Eight(8)", det blir fort Hay eller bare A. Men dette kan fort skyldes min dårlige engelsk uttalelse.
Jeg vil ikke si at jeg kommer til å bruke Siri spesielt mye, selv når den kommer på norsk. Blir mest brukt for moro skyld, man får faktisk mye morsomme svar tilbake når man spør om diverse ting :p
Ser at flere medier skriver om den dårlige batterikapasiteten, og jeg kan til en viss grad skjønne hva de mener. Jeg føler også at batteriet tappes veldig fort, men etter 1 uke med telefonen er det litt vannskelig å si, siden jeg har brukt den ekstra mye siden den er ny.
Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med min iphone 4s, mest pga hvor mye raskere den er.

Glemte å nevne kamera, er veldig fornøyd med kamera. Bildene blir utrolig fine og klare, selv i høy oppløsning. Har ikke fått tatt så mange bilder enda, eller ble en del bilder sendt lørdags natt, men føler ikke disse skal representere kameraet, da disse fort ikke blir veldig bra uansett åssen kamera man har :p
Men hvis det er av noen interesse kan jeg prøve å få tatt noen bilder ute i dagslys i løpet av dagen.

Det hadde vært rått. Du tar el bilde til dagens klokke uansett;)

Min kommer mellom 9-16 november.

Må vell få gjort det ja :) Problemet er bare at bilde blir så komprimert når jeg laster det opp via tapatalk på iPhone. Men kan alltids få tatt noen bilder ute senere i dag, og legge de inn via pc, så det blir full størrelse.
Bare å glede seg, vet ikke åssen telefon du har fra før, men tror du kommer til å bli positivt overrasket uansett :)

Bildene i unboxing tråden min er tatt med iPhonen.

Legger også til 3 bilder jeg tok kjapt i dag.

Ble bare 3 tilfeldige bilder av det som var rundt meg når jeg kom på at jeg skulle ta bilder :p

Argh! Er så dumt at iPhone 4/4S er så stygg. Jeg vil så veldig gjerne ha en.

Bildene så absolutt bra ut, tross litt dunkel belysning. Imponerende fra et så lite objektiv.

Jeg gleder meg til den dagen teknologien muligjør at man drar ut og inn størrelsen på skjermer. Så man får en superhøyoppløselig liten, og kan dra pixlene utover til feks ipad strl når det trengs. Synes iphone er kansje 0,25 cm for stor begge veier.

Bortsett fra det liker jeg designet visuelt, men forstår ikke helt den funksjonaliteten med glass bak. 1. gen var mye bedre da det var aluminium synes jeg.

Når det er sagt synes jeg IOS er veldig pent utformet og det skal sies at det er få andre telefoner der alle fra 10-åringer til 70-åringer klarer å bruke, og glede seg over telefonen umiddelbart. Selv mormor klarte å sette opp mailen sin selv:)

UPS leverte en 4S hos meg i dag! Hurra det føles som å ringe med en mini Leica M6 :) Kvalitetsfølensen gjør at alle andre mobiler føles som plast skrot !!

AW:)

Warhol, Hehe. Vi fikk sikkert av samme mannen. Kameraet er sykt mye bedre. Filene blir for bra for photobucket haha.

Deilig med skikkelig Tlf igjen:) jeg gikk for 64 gig. Allerede halvfull etter sync fra forrige telefons backup

Bildene i unboxing tråden min er tatt med iPhonen.

Legger også til 3 bilder jeg tok kjapt i dag.

Ble bare 3 tilfeldige bilder av det som var rundt meg når jeg kom på at jeg skulle ta bilder :p

OT: Går du på BI?

Selv gikk jeg for Galaxy S2(greit fornøyd), når batteriet på iphonen tok kvelden. Kvaliteten på Iphone er jo helt overlegen i forhold til alt annet plast drit, OSet er også mer brukervennlig(subjektivt), hadde det ikke vært for prisen og skjermen vil jeg valgt 4S:)

Gratulerer med ny telefon, Prippa!

OT: Går du på BI?

Selv gikk jeg for Galaxy S2(greit fornøyd), når batteriet på iphonen tok kvelden. Kvaliteten på Iphone er jo helt overlegen i forhold til alt annet plast drit, OSet er også mer brukervennlig(subjektivt), hadde det ikke vært for prisen og skjermen vil jeg valgt 4S:)

Gratulerer med ny telefon, Prippa!

Jeg går på BI ja, avslørte bildene meg såpass? ;) Vurderte å kjøpe galaxy s2, men etter å ha hatt iPhone i noen år var det vanskelig å bytte :p
Noen grunn til at du bare er greit fornøyd med Galaxy S2 eller? Andre jeg har pratet med er kjempe fornøyd, men nå skal det sies at de ikke har hatt iPhone før :)