Mansjettknapper

I serien "horologiske mansjettknapper" kan vi i dag presentere GMT Master- og Submariner-inspirerte fra Japan.

Tokyo-1-37.jpg

Tokyo-1-38.jpg

Skamløst stjålet fra Johan G på TTT.

Det vr en del som ville ha Rolex-mansjettknapper - de kan nå kjøpes her ser det ut til. Går på ingen måte god for autensitet, kvalitet, selgers integritet eller noe som helst annet.

451186960_o.jpg

Ooooooops. Kjøpt.
Takk ska'ru ha, krille.
Har du tid til dette, du da?
Bleier? Nattevåk? Smukker & flakser?:D

Ooooooops. Kjøpt.
Takk ska'ru ha, krille.
Har du tid til dette, du da?
Bleier? Nattevåk? Smukker & flakser?:D

Jepp, jeg er hjemmeværende med syk samboer og sykt barn, så jeg tilbringer store deler av dagen med å sitte i sofaen med babyen sovende på brystet mitt. Hvis jeg våger å legge henne fra meg for f.eks å gå en tur på toalettet, blir jeg belønnet med 10 min hyling.....

Ikke så mye annet å gjøre da enn å sitte med en laptop på fanget og nerde!

Jepp, jeg er hjemmeværende med syk samboer og sykt barn, så jeg tilbringer store deler av dagen med å sitte i sofaen med babyen sovende på brystet mitt. Hvis jeg våger å legge henne fra meg for f.eks å gå en tur på toalettet, blir jeg belønnet med 10 min hyling.....

Ikke så mye annet å gjøre da enn å sitte med en laptop på fanget og nerde!

Herlig, krille!
Trøst deg med at det blir bedre og går over. De stille stundene blir alt mer hellige. Det har du sikkert fått oppleve allerede.
Tenk hvordan jeg har det med tre...:mrgreen:

Hvordan trekker man de opp? :p De var farlig kule, heldigvis fikk jeg regningen på årets forsikringer i dag, så slipper å kjøpe disse.

Fantastisk...

En rask mail til Lånekassen hvor jeg forklarer problemstillingen, så aksepterer de sikkert at jeg ikke betaler avdrag på studielånet dette kvartalet.

Du bør prøve det samme med forsikringsselskapet ditt Mathfjeld, jeg regner med at de utviser forståelse for problemstillingen...

Plan B må være å finne noen her til en litt rimeligere pris. (Riktignok ikke tourbillon, men det er jo ikke alle som har mulighet eller er villige til å betale for denne komplikasjonen)

Går an å trekke de opp, men ser ut som balansen har blitt slått ut av posisjon.

Jeg festet de med en 2 komponent lim.

Nødmansjettknapper til lommeboka :D For en fantastisk idé!

tumblr_liqsngPcS51qgmffy

Så utrolig kult. Jeg ble selv nødt til å sy skjorten min for noen helger siden da mansjettsknappene lå igjen hjemme.