Mansjettknapper

Og under treet lå...

...en klokkerelatert og totalt uventet gave fra samboeren :) Og siden dette blir et innlegg i tråden vår om mansjettknapper kan jeg med en gang avsløre at jeg har fått min første tourbillon. Dvs to tourbilloner :)

01.jpg

03.jpg

02.jpg

05.jpg


Serienummer og greier. Det ligger selvfølgelig ingen funksjonell verdi i å putte en tourbillon-mekanisme inn i et par mansjettknapper, men onde tunger mener vel at det har begrenset verdi i armbåndsur også. Og jeg må si jeg synes disse var riktig stilige.

10.jpg

08.jpg

06.jpg


Så får vi se om jeg tør bruke dem i morgen kveld, verten synes jeg er tulling nok som det er med disse klokkegreiene mine :D
 
...en klokkerelatert og totalt uventet gave fra samboeren :) Og siden dette blir et innlegg i tråden vår om mansjettknapper kan jeg med en gang avsløre at jeg har fått min første tourbillon. Dvs to tourbilloner :)

01.jpg

03.jpg

02.jpg

05.jpg


Serienummer og greier. Det ligger selvfølgelig ingen funksjonell verdi i å putte en tourbillon-mekanisme inn i et par mansjettknapper, men onde tunger mener vel at det har begrenset verdi i armbåndsur også. Og jeg må si jeg synes disse var riktig stilige.

10.jpg

08.jpg

06.jpg


Så får vi se om jeg tør bruke dem i morgen kveld, verten synes jeg er tulling nok som det er med disse klokkegreiene mine :D


De der var kjempe tøffe. Bær de med stolthet du. :D
 
Om samboeren har gitt de til deg dagen før dere får besøk av personen som alt er irritert over dine ur, så vil hun sikkert du skal bruke mansjettknappene i dag. ;)
 
De der var kjempe tøffe. Bær de med stolthet du. :D

Stilige på en litt røff måte. Sånn skal det være - bare bruk dem.

Gratulerer!

Dritlekkert!

Kjempetøffe... :)

Hehe, takk takk.

Om samboeren har gitt de til deg dagen før dere får besøk av personen som alt er irritert over dine ur, så vil hun sikkert du skal bruke mansjettknappene i dag. ;)

Jeg fikk dem nok på julaften som seg hør og bør, bare litt sein i avtrekkeren med presentasjon her. På nyttårsaften ble det meldt mulig babyspy med sprutbæsj i kastene, så antrekket ble noe nedjustert som følge av dette... (Falsk alarm, for øvrig.) :)
 
Går det an å bruke gull klokke og blanke (sølv tror jeg ) mansjettknapper?

I mine øyne blir det krasj. Hva sier forumet?
 
Går det an å bruke gull klokke og blanke (sølv tror jeg ) mansjettknapper?

I mine øyne blir det krasj. Hva sier forumet?

Ikke noe problem! Jeg personlig synes det nesten kan bli i meste laget med både gullklokke, og gull mansjettknapper;)