Jeg gikk på elkraft.Takk krille!
Godt det er flere av oss her Jeg har gått industriell matematikk(fys.mat.). Du?
Velkommen hit! Du ser ut til å ha mye fint, håper du vil trives og dele av dine kunnskaper her!Har vært med her noen uker. Fant forumet helt tilfeldig i en link fra et svenskt forum, og det er jo greit med et forum her hjemme også.
Selv har jeg vært moderator på WUS sitt Omega forum i flere år, og har samlet en del eldre Omega klokker. Det har vært tidkrevende, og samlingen er heller litt redusert i det siste, enn økt
Her er et bilde av deler av den for noe tid tilbake. Noen er nå solgt tilbake til USA
Og med penger på klokke kontoen er det jo bare å begynne å lete. Mulig neste vil bli en Rolex. 25 år siden sist jeg kjøpte en
Jon
Har vært med her noen uker. Fant forumet helt tilfeldig i en link fra et svenskt forum, og det er jo greit med et forum her hjemme også.
Selv har jeg vært moderator på WUS sitt Omega forum i flere år, og har samlet en del eldre Omega klokker. Det har vært tidkrevende, og samlingen er heller litt redusert i det siste, enn økt
Her er et bilde av deler av den for noe tid tilbake. Noen er nå solgt tilbake til USA
Og med penger på klokke kontoen er det jo bare å begynne å lete. Mulig neste vil bli en Rolex. 25 år siden sist jeg kjøpte en
Jon
Velkommen Hermansen og syvern!
@ syvern: Hvordan type mc-racing?
Har vært med her noen uker. Fant forumet helt tilfeldig i en link fra et svenskt forum, og det er jo greit med et forum her hjemme også.
Jon
Hei
Er en kar på litt over 30 fra Stavanger. Jobber for øyeblikket i undervisningssektoren, men starter ny skolegang til høsten. Har i grunnen vært klokkeinteressert fra tidlige år, men ingen "fanatiker". Samlingen har lenge bestått av et par Certina-ur, Citizen dykker-ur, samt div. Swatch, men har nettopp utvidet samlingen med:
- Certina DS Action (med rød bezel og sort skive)
- TagHeuer Link Calibre 5 (med brun skive)
- Chopard 1000 Miglia Grand Turismo XL
Setter pris på tilbakemelding dersom noen har erfaring med disse klokkene, alternativt anbefaling av klokker jeg kan kjøpe i fremtiden Flere klokker vil nok komme med i samlingen
Her i Stavanger er det alltids plass til flere ur-samlere-
er det på tide med et lite GTG snart?
...ja, men kanskje vente til etter ferietiden? September?