Hei!
Mitt navn er Jørgen og er 16 år og bor fortiden med foreldrene mine i Akerhus. Har lenge lest og vært på dette forumet, men ble ikke medlem før idag da jeg trengte hjelp til kjøp av klokke. Har aldri intressert meg stort for klokker før i høst. Gjorde en drastisk stilendring denne sommeren som også åpnet øynene mine for klokker, fra slask til ordentlig herremann
Har dog kviet meg endel for å kjøpe klokke grunnet pris og det at jeg har ekstremt tynne håndledd, ca 15,5 cm. rundt. Det gjør meg ganske usikker og har ikke så altfor lyst til å tiltrekke så mye oppmerksomhet til håndleddene. Men har skjønt at dette ikke er et så stort problem som jeg skal ha det til.
Regner med å gjøre mitt første klokkekjøp i løpet av uken. Om jeg åpner et øye for denne hobbyen gjennstår å se, men håper på at jeg klarer meg med en klokke. Har allerede et stort forbruk av penger på klær, så er ikke stort igjen til flere klokkekjøp.
Oi, hehe, du får unnskylde meg, skal se å endre det. Ekstremt var vel en liten overdrivelse for å vise litt hvor utilfreds jeg er med håndleddene mine i visse situasjoner.
Oi, hehe, du får unnskylde meg, skal se å endre det. Ekstremt var vel en liten overdrivelse for å vise litt hvor utilfreds jeg er med håndleddene mine i visse situasjoner.
Hei igjen, Jørgen!
Diameteren på uret alene er ikke det viktigste. Det er utrykket og følelsen som er viktigst. Det høres det ut som du har forstått. Jeg er selv 1,91 høy og er ganske solid bygget. For mine håndledd passer alt fra 36-55 mm. Men det avhenger alltid av uret og karismaen det avgir. Kjøp det du har bestemt deg for. Virker som det har gitt deg riktige vibber.
Da burde du jo kalle deg Gandalf istedet for Frodo velkommen til forumet Bjørgvin!
Hahaha! Du aner ikke hvor mange dørkarmer jeg har skallet i....
Er selv ikke mer enn 1,85 så jeg har ikke noe hatforhold til dørkarmer, men jeg har stiftet bekjentskap med mange lavthengende lamper og lysekroner...