Hei.
Først og fremst: Beklager at jeg har lagt inn flere poster før denne presentasjonen.
Skikkelig døl, 61-modell, jobbet i bilbransjen med salg/markedføring hos henholdsvis forhandler/importør i ca 25 år. Etter å tilbrakt 18 år i hovedstaden flyttet jeg tilbake til min barndoms dal Valdres, for omlag seks år siden.
Holder i dag på med helt andre ting, i all hovedsak ting jeg ikke har greie på. Er vel hva man kan kalle autodidakt innen de områdene jeg interesserer meg for, men ingen typisk spesialist. Alt som kan utføres med gravemaskin og annet som durer er artig
Hovedsaken for meg er at jeg i dag lever det gode liv uten for mye stress og mas, og hvor det stort er jeg som stiller kravene til meg selv. Skulle vel sagt at jeg var min egen sjef, men konemor, eller kjerringa som vi sier her oppe, er nok av en annen oppfatning.
Klokkeinteressert, men ikke i nærheten av det nivået som tydeligvis er gjengs her på TS. Interesser ellers er mc, litteratur (noe mellom kiosk og Tolstoj), bikkjer, vin, kunst, politikk, reiser - litt av hvert egentlig, men ikke nerd på noe område.
Er klar for å lære litt mer om ur, men ser ikke for meg at Panerai og dess like blir økonomisk prioritert med det aller første. Artig å lære litt allikevel