"Ny" bruker
Er vel ikke direkte ny her, men etter å ha sniklest på forumet lenge, og skrevet et par poster, fant jeg omsider også presentasjonstråden, og får vel etter god skikk og TS bruk legge inn noen ord her også!
Mitt navn er Christoffer, er 23 år, og studerer i Oslo og bor på St.Hanshaugen. Forhåpentligvis ferdig revisor nå i vår, og begynner i ny relevant jobb fra høsten av, som jeg håper forbedrer økonomien og klokkekontoen litt i forhold til lånekassens tilskudd. Har alltid hatt en liten interesse for ur, og da jeg begynte å jobbe litt hos en av "hovedstadens ur-etablissementer", for litt senere å oppdage TS, begynner klokkenerdingen å innta usunne proporsjoner! Selv om det faktisk er velsignet av samboeren, da en av mine andre interesser er skyting, og hun synes klokker er mye hyggeligere
Klokkesamlingen hittil omfatter:
Omega Planet Ocean XL (sort, snart orange=)
Victorinox Vintage Army Mechanical
Citizen Eco-promaster ett eller annet, stort beist!
Seiko skx009 (takker Joha for strøken handel)
Har ikke fått mannet meg opp til NURK ennå, men ser ikke bort fra at jeg blir å se på et møte en gang i løpet av sommeren!
Ellers takk for et flott forum, men synes kanskje dere kunne vurdert å stenge det i eksamensperioden, eller i det minste utsette unboxingene, av hensyn til oss som studerer
Mvh. Chris